درخشش دانش آموزان دختر مازندران در مسابقات کشوری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش مازندران از درخشش دانش‌آموزان دختر مازندرانی در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری خبر داد.  محمد شعبانی گفت: مسابقات فرهنگی و هنری در چهار مرحله انجام می‌گیرد. مرحله نخست آن هرساله با مراجعه دانش‌آموزان در مهرماه به دفتر مدرسه و نام‌نویسی دریکی از رشته‌های چندگانه آغاز می‌شود و با مرحله کشوری […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش مازندران از درخشش دانش‌آموزان دختر مازندرانی در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری خبر داد.

 محمد شعبانی گفت: مسابقات فرهنگی و هنری در چهار مرحله انجام می‌گیرد. مرحله نخست آن هرساله با مراجعه دانش‌آموزان در مهرماه به دفتر مدرسه و نام‌نویسی دریکی از رشته‌های چندگانه آغاز می‌شود و با مرحله کشوری پایان می‌پذیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به اهداف مهم برگزاری این مسابقات تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این مسابقات کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، افزایش اعتمادبه‌نفس،هویت‌یابی و تلاش برای موفقیت در یک کار گروهی را می‌توان نام برد. 

شعبانی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان مازندرانی، رتبه‌هایی را به این شرح کسب کردند: الهام ادبی فیروز جاه، رتبه برگزیده داستان، فاطمه زهرا آستان، رتبه سوم در داستان‌نویسی، شقایق کاظمی و مریم دریایی ،رتبه برگزیده در وبلاگ نویسی، ملیکا سارانی ملک ، رتبه برگزیده در رنگ‌روغن، سیده کوثر رمضانیان رتبه اول در تشعیر، نیلوفر فلاح، رتبه اول در نقاشی بامداد رنگی، فاطمه یوسفی، رتبه اول در نقد ادبی، نگاره سادات کاشانچیان، نفر برگزیده در نقد ادبی ، سارا معلم رتبه سوم در تک‌نوازی نی ، ایده موفقی ، رتبه اول مشترک در تک‌نوازی سنتور، پانته آ فهیم، نفر برگزیده تکنوازی ویلن، الینا قلی زاده ، رتبه دوم در رشته تکنوازی تنبک، شکوفه رمضان پور، رتبه اول در رشته فیلم کوتاه مستند، هستی ناصر، برگزیده رشته شعر و مرجان حسینی رتبه اول در رشته نقالی .

وی یادآور شد: گروه سرود 21 نفره از منطقه بهنمیر، نیز رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

شایان‌ذکر است سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری گروه دختران از 28 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور دانش‌آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور در بیش از هفتاد رشته انفرادی و گروهی برگزار گردید.