درجه مديريت شعب بانک مسکن مازندران به «درجه يك الف» ارتقاء یافت

حرف آنلاین: مدير شعب بانك مسكن استان مازندران با اعلام این خبر که درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به «مديريت شعب درجه يك الف» ارتقاء پیدا کرد، گفت: هم اكنون استان مازندران تنها استاني است كه در كشور بعد از استان تهران داراي 3 شعبه ممتاز از جمله مركزی ساری، مركزی آمل، مركزی بابل است.

سيد حسين حاجی‌ پور مدير شعب بانک مسکن مازندران با اعلام این خبراظهار داشت: اين موفقيت با حمايت و اعتماد مشتريان گرانقدر و وفادار بانك و تلاش و پشتكار يكايك همكاران کسب شد.

حاجی‌پور افزود : بدون شک تمامی همكاران در یکایک ادوار گذشته، همکاران بازنشسته و شاغل در كليه سطوح در ستاد و 52 شعبه استان در كسب اين موفقيت سهيم هستند كه نتیجه تلاش‌های بی‌شائبه همه همکاران جای تجليل و تبریک دارد‌.

وی به ارائه  شاخص‌هاي كسب موفقيت مدیریت  اشاره  کرد و افزود:  مدیریت در سال‌های اخیر در بخش‌هاي مختلف از جمله منابع، مصارف، وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و سایر شاخص‌های عملکردی همواره جزء مدیریت‌های برتر كشور بوده و با تحقق کامل اهداف ابلاغی و البته تحقق بیش از اهداف تعیین شده موفق شده تا در تمامی 16 دوره مجامع ارزیابی عملکرد در منطقه سبز عملکردی قرار داشته باشد و عالی‌ترين  معدل امتیاز و رتبه را در مجموع 16 دوره کسب کند.

مدير شعب بانك مسكن مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته علاوه بر رشد حدود 50 درصدی مانده منابع، مديريت مازندران در پرداخت تسهيلات با پرداخت بيش از 33 هزار ميليارد تسهيلات به هم استانی‌های خود توانست رشد  130 درصدی در مقایسه با سال گذشته رتبه خود را ارتقا دهد و به عنوان يكی از مديريت‌های برتر در اين حوزه معرفی گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل عملكرد بسيار مطلوب شعب استان در سال گذشته در تمامی بخش‌ها، تعداد 7 شعبه موفق به ارتقاء درجه شدند كه 2 شعبه از اين هفت شعبه به درجه ممتاز ارتقاء پيدا كردند، گفت: هم اكنون استان مازندران تنها استاني است كه در كشور بعد از استان تهران داراي 3 شعبه ممتاز از جمله مركزی ساری، مركزی آمل، مركزی بابل است.

وی با بیان اینکه به منظور تداوم در ارائه خدمت رسانی به مردم استان در 5 ماهه نخست سال جاری نيز با پرداخت بيش از 25 هزار ميليارد تسهيلات شاهد رشد 305 درصدی نسبت  به مدت مشابه سال گذشته در واقع 5 ماهه ابتدای سال قبل هستیم، تصریح کرد: طي همين مدت حدود  6200 واحد با اعتباری بالغ  بر 18 هزار و 600 ميليارد ريال در طرح نهضت ملی مسكن، تامين مالی شدند.

تاثیر اعتماد مشتریان در کیفیت خدمات

حاجی‌پور گفت: یکی دیگر از شاخص‌های مهم در کسب این موفقیت حمايت و اعتماد مشتريان گرانقدر و وفادار بانك علاوه بر همدلی و همراهی بین کارکنان مدیریت و شعب، برنامه‌ریزی و انسجام تیمی، سازماندهی مطلوب و استفاده از مزیت‌های رقابتی است.

وي بر ضرورت برنامه محور بودن مديريت و شعب تاكيد کرده و اظهار کرد: با بكارگيري نگرشی نوين همراه با رويكرد مبتنی بر دانش محور بودن و تاكيد بر مشاركت گروهی  تقويت مهارت‌های ارتباطی كاركنان به منظور جلب اعتماد مشتريان، سعی کردیم با پياده‌سازی اقدامات هدفمند و برنامه‌ريزی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه جذب منابع، وصول مطالبات و ضمن دستيابی به اهداف و ارتقاي روحيه مشاركت فعال همكاران در تحقق اهداف، رضايت هر چه بيشتر مشتريان را نيز جلب کنیم.

مدير شعب بانك مسكن مازندران توجه به منابع انساني  را بسيار حائز اهميت عنوان کرد و یادآور شد: دانش و تجارب همكاران استان در كنار تلاش و پويايي و اشتراك آن به صورت مستمر بين همكاران شعب، منجر به عملكرد عالي و شكوفايی استعدادهای بالقوه شده كه  امروز چنين افتخاراتی را براي مديريت به همراه داشته است.

این مسئول بیان داشت: توجه به رضايت‌مندی  و اعتماد مشتريان، همت، همگامی و استقرار رويكرد اتحاد، انسجام  و يكپارچگی همكاران در مديريت و شعب با توجه به ظرفيت بالای استان، همچنان می‌توان به موفقيت‌های بزرگی دست یافت.

وی بار دیگر ارتقاء این درجه مديريت را به تمامي مشتريان ارزشمند بانك، همكاران، مديران، روسای دواير و شعب كه به افتخار بازنشستگی رسیدند و تمامی همكاران شاغل تبريك گفت و بر اتخاذ تدابير مناسب به منظور استمرار اين موفقيت‌ها تاكيد کرد.