دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3365

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3365 آنچه در این شماره می خوانید : «ورزش‌شویی»، استراتژی جدید آل سعود برای چشم انداز ۲۰۳۰ مدتی است که اخبار متعدد و متفاوتی درباره سرمایه گذاری سلطنت سعودی در حوزه ورزش به گوش می رسد. انواع میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی، حضور باشگاه ها و اشخاص مشهور […]

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3365

آنچه در این شماره می خوانید :

«ورزش‌شویی»، استراتژی جدید آل سعود برای چشم انداز ۲۰۳۰

مدتی است که اخبار متعدد و متفاوتی درباره سرمایه گذاری سلطنت سعودی در حوزه ورزش به گوش می رسد. انواع میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی، حضور باشگاه ها و اشخاص مشهور (سلبریتی ها) در این کشور، افزایش فعالیت ها در فوتبال روز جهان مانند خرید باشگاه نیوکاسل و اینترمیلان و … گوشه ای از فعالیت های اخیر است که هر بار ابعاد و زوایای جدیدی به خود می گیرد.

 

 

هشدار آب منطقه ای مازندران برای کشت ارقام آب بر پرمحصول برنج ؛

تهدید جدی کشت برنج در شرق مازندران

شرکت آب منطقه ای مازندران نسبت به کشت برنج پس از کلزا به ویژه ارقام آب بر پرمحصول برنج در منطقه شرق استان ، علی الخصوص در اراضی پایین دست شبکه آبیاری سد شهید رجایی ساری و گلورد نکا هشدار داد.

 

چالش‌های سفر و صنعت گردشگری در تعطیلات عید فطر؛

وضعیت شکننده کرونا در آغاز موج دوم سفر‎ها

سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ به پایان رسید ولی بلافاصله ماه رمضان آغاز شد حالا با پایان یافتن این ماه و آغاز تعطیلات عیدفطر موج دیگری از سفرها در پیش است با این امید که مسافران در این وضعیت شکننده کرونا پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و مشکلات سفرهای نوروز تکرار نشود.

 

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با فرمانده سپاه کربلا استان گفت: رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۶۹۰ واحد مسکونی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت:‌ در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از هشت هزار و ۶۹۰ واحد آغاز شده است