دانش‌آموزان با الگوی اسلامی تربیت شوند

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه دانش آموزان باید با الگوی اسلامی تربیت شوند، پیوند مدرسه، خانه و مسجد را ضروری دانست. آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه در همایش تربیت اسلامی در ساری با تاکید براینکه بشر نیازمند تربیت است، اظهار داشت: تربیت نیازمند الگو است و باید براساس الگوها فرزندان را تربیت کرد. وی افزود: […]

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه دانش آموزان باید با الگوی اسلامی تربیت شوند، پیوند مدرسه، خانه و مسجد را ضروری دانست.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه در همایش تربیت اسلامی در ساری با تاکید براینکه بشر نیازمند تربیت است، اظهار داشت: تربیت نیازمند الگو است و باید براساس الگوها فرزندان را تربیت کرد.
وی افزود: الگوی تربیت متناسب با مکاتب، مکاسب و فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است و الگوها متناسب با باور، فرهنگ و اعتقاد فرق دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش براساس الگوی تربیتی اسلامی جهت دهی شود، گفت: باید مدرسه، خانه و مسجد بایکدیگر پیوند خورند و این مسئله سبب توفیق در تربیت و تزکیه دانش آموزان می‌شود.

لائینی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در الگودهی به دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان و فرزندان باید طبق الگوهای اسلامی تربیت شوند و این مسئله جز با پیوند سه مرکز مدرسه، خانه و مسجد ممکن نیست./مهر