خونه به خونه در پی ژنرال های چند ستاره

تیم فوتبال دسته یکی خونه به خونه بابل بازی تغییر سرمربی خود را در سومین سال حضورش در جام آزادگان با رو کردن فهرستی از ژنرال های چند ستاره وارد مرحله اجرائی کرده است . به گزارش نسیم ورزش ، ساعاتی پس از خداحافظی رسمی ‘ جواد نکونام ‘ از خونه به خونه ، مالکان […]

تیم فوتبال دسته یکی خونه به خونه بابل بازی تغییر سرمربی خود را در سومین سال حضورش در جام آزادگان با رو کردن فهرستی از ژنرال های چند ستاره وارد مرحله اجرائی کرده است .

به گزارش نسیم ورزش ، ساعاتی پس از خداحافظی رسمی ‘ جواد نکونام ‘ از خونه به خونه ، مالکان متمول این تیم متمول شهرستانی اکنون فهرستی از سرمربیان شاخص و شناخته شده فوتبال را روی میز گذاشته اند تا شانس خود را با نام هائی چون ؛‘ افشین قطبی ‘ ، ‘ علیرضا منصوریان ‘ ، ‘ درگان اسکوچیچ ‘ ، ‘ اکبر میثاقیان ‘ و ‘ نادردست نشان ‘ برای تحقق هدف جاه طلبانه اشان در پر کردن جای خالی نماینده مازندران در لیگ برتر آزمایش کنند.

براداران حسن زاده البته پیش از این اکبر میثاقیان و نادر دست نشان را محک زده بودند و علاوه بر این دو نفر ، چهار سرمربی دیگر را هم در کمتر از سه سال گذشته به عنوان سرمربی به تیمشان آورده بودند.

رفتن جواد نکونام از خونه به خونه تقریبا ناگهانی و پس از یک بازی انجام شده در نیم فصل دوم لیگ رخ داد و به همین دلیل هنوز روایت بی طرفانه ای از علت خداحافظی وی شنیده نشده است ، ولی عدم حضورش به همراه دیگر اعضای کادر فنی در تمرینات به این معناست که برادران حسن زاده به صورت جدی به دنبال گزینه های جدید هستند.

این سرمربی دارای ریشه در تیم تراکتور سازی ، ساعاتی پس از دریافت مبلغی حدود یکصد میلیون تومان از مالکان خونه به خونه تائید کرد که استعفا داده ، ولی هیچ اشاره ای به دلایلش برای این کار نکرد.با این حال از باشگاه خونه به خونه خبر می رسد که نکونام هنوز استعفای رسمی و کتبی خود را ارائه نکرده است.

سرپرست تیم خونه به خونه در باره جدائی نکونام از این تیم  گفت : پس از صحبت هایی که میان حسن زاده مالک باشگاه و نکونام انجام شد ، با پرداختی بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد نکونام، او به طور ضمن قبول کرده که به تیم برگردد.

ابراهیم محمودی افزود : با وجود این صحبت ها و پرداخت بخشی از قرارداد ، متاسفانه نکونام اعلام کرد که نمی تواند در بابل بماند و از هدایت تیم خونه به خونه کنارگیری کرد.وی ادامه داد : هنوز به طور دقیق تصمیمی از سوی مالک باشگاه در این خصوص و اینکه شرایط ادامه همکاری با نکونام به خط پایان رسیده یا نه ، مشخص نیست و باید منتظر ماند.

سرپرست تیم خونه به خونه مازندران با اعلام این که مهدی هاشمی نسب و دیگر اعضای کادر فنی این تیم هم در تمرینات گروهی حاضر نشدند ، گفت : ‘ مهران برزگر’ از مربیان پایه باشگاه خونه به خونه در تمرینات تیم شرکت کرد و بازیکنان را تمرین داد.محمودی در خصوص گزینه های احتمالی و مطرح شده برای هدایت تیم خونه به خونه پس از جدائی نکونام ، سکوت کرد و تنها به این اظهار نظر بسنده کرد که ‘ بزودی همه چیز در این خصوص مشخص و اعلام خواهد شد’ .

** وسوسه ، دلیل رفتن نکونام

کانال اطلاع رسانی خونه به خونه به نقل از’ قاسم حسن زاده ‘ دلیل رفتن سرمربی این تیم را ‘ وسوسه چند تیم لیگ برتری ‘ برای نکونام اعلام کرد.مالک باشگاه متمول خونه به خونه در عین حال ابراز امیدواری کرد که نکونام اسیر چنین وسوسه هائی نشود و به قراردادش با تیم پایبند بماند.کانال اطلاع رسانی خونه به خونه از قول حسن زاده به نکونام پیشنهاد کرد اگر قصد جدائی از این تیم را دارد ، استعفای رسمی خود را به باشگاه ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

** طلسم نیم فصل دوم

خونه به خونه حضورش را در لیگ دسته یک از سال ۹۴ آغاز و هدفش را پر کردن جای خالی نماینده مازندران در لیگ برتر در کنار ساختن یک تیم حرفه ای فوتبالی اعلام کرد .این تیم از زمان حضور در لیگ دسته یک تاکنون ۶ سرمربی به خود دیده است ، مربیانی که بیشترشان سابقه درخشانی در رساندن تیم های دسته اولی به لیگ برتر و کادرسازی برای برتری جوئی در باشگاههای قدر فوتبال کشور داشتند.خونه به خونه در سال اول حضورش در لیگ دسته یک اکبر میثاقیان را در نیم فصل دوم با وجود نتیجه خوب و قرارگیری در بین چهار تیم اول به دلیل نامعلومی کنار گذاشت و جایش را به ‘ حمید درخشان ‘ سرمربی اسبق پرسپولیس سپرد و مدتی بعد نیز حسین رحمانی سرمربی مازندرانی جای درخشان راگرفت تا به این ترتیب نخستین سال حضور این تیم در جام آزادگان به پایان برسد.

این تیم مازندرانی سودای لیگ برتری شدنش را در سال ۹۵ با ‘ علی مرزبان ‘ به بوته آزمایش گذاشت . مرزبان به خاطر کارنامه موفقی که در رساندن پیکان تهران در سال ۹۴ به لیگ برتر داشت ، مورد توجه برادران حسن زاده قرار گرفته بود.حضور مرزبان نیز در این تیم تنها یک نیمه فصل دوام داشت و در نیمه دولت به دلیل نامعلومی جایش را به نادر دست نشان دیگر مربی قائمشهری داد تا ناکام ماندن از صعود به لیگ برتر برای دومین سال هم توجیهی داشته باشد .

مسئولان تیم خونه به خونه در سال جاری نیز در حالی که انتظار می رفت با دست نشان برای ادامه ماندن در تیم و آغاز لیگ دسته یک در سال ۹۶ به توفق برسند ، با چندین واسطه موفق شدند تا جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی و استقلال تهران را به خدمت بگیرند.البته نکونام در همین نیم فصل اول هم چندان با مالکان باشگاه راحت نبود و پیش از پایان نیم فصل یک بار قهر کرد و رفت ولی باز به تیم بازگشت و جداشدنش از امروز نیز به نظر می رسد جدی تر از قهر کردن باشد ، بویژه این که مبلغ کلانی از قراردادش را دریافت داشته و اسامی جدیدی نیز به عنوان جایگزینانش مطرح شده اند.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران اگر چه اولین بازی نیم فصل دوم را برابر مس رفسنجان با باخت آغاز کرد ولی تا پایان هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با کسب ۲۹ امتیاز و قرار گرفتن در مکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات در کورس صعود به لیگ برتر با مدعیان است.این تیم همچنین به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور نیز صعود کرد و ۱۸ اسفند ماه در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.