خونه به خونه در فکر‌ بومی گرایی کادر فنی

عدم نتیجه گیری تیم خونه به خونه بابل بعد از حضور چند ساله در لیگ های کشوری مدیران خونه به خونه را به این فکر انداخته تا بیشتر از قبل، از ظرفیت های بومی این شهرستان استفاده کنند. مدیران باشگاه خونه به خونه در چند فصل حضور خود در عرصه فوتبال حتی در رده پایه […]

عدم نتیجه گیری تیم خونه به خونه بابل بعد از حضور چند ساله در لیگ های کشوری مدیران خونه به خونه را به این فکر انداخته تا بیشتر از قبل، از ظرفیت های بومی این شهرستان استفاده کنند.

مدیران باشگاه خونه به خونه در چند فصل حضور خود در عرصه فوتبال حتی در رده پایه هم از مربیان غیربومی استفاده می کردند اما در کنار این مربیان غیربومی تنها فرد بومی این شهر مهران نجفی بود، که در دوران بازیگری خود یکی از بهترین ها بوده است و بعد از بازنشستگی از فوتبال کلاس های مربیگری را تا سطح B آسیا با موفقیت پشت سر گذاشته است.اما عدم نتیجه گیری تیم خونه به خونه بابل بعد از حضور چند ساله در لیگ های کشوری مدیران خونه به خونه را به این فکر انداخته تا بیشتر از قبل، از ظرفیت های بومی این شهرستان استفاده کنند.هستند افرادی در شهرستان بابل که در سطح کشور و استان شناخته شده هستند و رزومه قابل قبولی در کارنامه کاری آنها به چشم می آید.

از جمله این افراد میتوان به رضا حاج اسبویی دروازه بان سال های نه چندان دور فوتبال ایران اشاره کرد که اکنون با مدرک مربیگری A آسیا در تیم ملی نوجوانان ایران بعنوان مربی دروازه بان ها مشغول فعالیت می باشد و ناگفته نماند که این مربی نام آشنای فوتبال مازندران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد، هفته قبل در یک برنامه ورزشی مازندران جایگاه سوم بهترین دروازه بان تاریخ مازندران را توسط بینندگان این برنامه کسب کرد.

از دیگر فوتبالی های حاضر می توان به مهندس پرویز رمضانپور خاکی اشاره کرد. وی از بازیکنان سابق فوتبال استان بوده که در ادامه مسیر زندگی خود علم و دانش را به فوتبال ترجیح داده و راهی دانشگاه شد تا یکی از مردان بزرگ در عرصه دانشگاهی شود. پرویز رمضانپور خاکی بعد از ورود به دانشگاه به سراغ کلاس های مربیگری رفت تا کلاس های مربیگری را تا درجه A آسیا طی کند، اما این پایان کار این مربی با دانش نبود چرا که وی بعد از کسب مدرک A آسیا راهی کلاس های مدرسی شدند،تا جایی که امروز ایشان بعنوان یکی از مدرسین فدراسیون فوتبال، کلاس های درجه B آسیا در ایران را تدریس می کند و چند وقتی است بعنوان مدیرفنی مربیان در شهرستان بابل و بابلسر انتخاب شده است.

اما دیگر فرد فوتبالی حاضر در شهرستان بابل که چند روزی است زمزمه حضور او در باشگاه خونه به خونه در سطح استان مازندران و شهرستان بابل پیچیده است کسی نیست جزء محمود تابی بازیکن سال های دور فوتبال مازندران که سابقه بازی در لیگ تخت جمشید را با تیم های نفت قائمشهر و منتخب مازندران دارد. محمود تابی در تیم نفت قائمشهر به سرمربیگری حسین مسگر ساروی کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و در تیم منتخب مازندران زیر نظر محمدرضا متولی طاهر واستاد مجید صفابخش، بازی میکرد.او بعد از پایان دوران فوتبالی اش کلاس های مربیگری را یکی پس از دیگری با موفقیت طی کرد تا توانست مدرک A آسیا را کسب کند، کارنامه درخشانی در دوران مربیگری این مربی نام آشنای فوتبال مازندران به چشم می خورد.