خرید و فروش میلیاردی مجوزهای سرمایه‌گذاری در نور

حرف آنلاین:معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در این شهرستان گفت: عدم نظارت موجب شده برخی با سوء استفاده مجوزهایی را اخذ کنند و همان مجوزها را میلیاردی خرید و فروش کنند.  احمد محمدی صبح امروز در جلسه بررسی فرصت‌های شغلی این شهرستان که در فرمانداری نور برگزار شد، شناسایی و معرفی […]

حرف آنلاین:معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در این شهرستان گفت: عدم نظارت موجب شده برخی با سوء استفاده مجوزهایی را اخذ کنند و همان مجوزها را میلیاردی خرید و فروش کنند.
 احمد محمدی صبح امروز در جلسه بررسی فرصت‌های شغلی این شهرستان که در فرمانداری نور برگزار شد، شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و زمینه‌های سرمایه‌گذاری به صورت علمی و تخصصی را ضروری دانست و اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید در این امر پیشقدم شوند و در ادامه پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز شناسایی شود.

معاون فرماندار نور افزود: عدم نظارت موجب شده برخی با سوء‌استفاده مجوزاتی اخذ کنند و اکنون همان مجوزها را میلیاردی خرید و فروش کنند.

وی تصریح کرد: در زمان استاندار قبلی مقرر شد تا مجوزهایی که سال‌ها از صدور آن می‌گذرد و فعالیتی انجام نشد ابطال و به افراد واجد شرایط واگذار شود که تاکنون اتفاقی نیفتاد.

رئیس دانشکده منابع طبیعی شهرستان نور نیز در این جلسه گفت: توسعه ضرورت حیات است، اما توسعه ناپایدار مهلک حیات محسوب می‌شود.

سید حمیدرضا صادقی ابراز داشت: آمایش سرزمینی لازمه سرمایه‌گذاری است زیرا توسعه سازگار تامین کننده توسعه پایدار است.

رئیس دانشکده منابع طبیعی شهرستان نور شناسایی شاخص‌های مشکلات فراروی سرمایه‌گذاری، ارائه طرح‌های لازم برای رفع مشکلات را امری ضروری دانست و افزود: توسعه عجولانه و بی‌برنامه موجب نابودی کشورها می‌شود.

صادقی منابع و نیازمندی‌ها را در سرمایه‌گذاری مهم دانست و گفت: باید در سرمایه‌گذاری حتی منابع تامین آب در نظر گرفته شود و معیارها مدنظر قرار گیرد.

وی لزوم بررسی طرح‌ها در کمیته‌های تخصصی مشترک از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و علمی را امری ضروری دانست و افزود: آنچه از کارگروه بیرون می‌آید براساس اعتبار پیش‌بینی شده و منابع قابل تامین به مرحله اجرا و پیگیری برسد./فارس