خریداری ۱۱ دستگاه ژنراتور برق اضطراری برای هفت شهر

مدیر دفتر انرژی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران از خرید ۱۱ دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری برای هفت شهر مازندران به منظور مقابله با شرایط بحران ناشی از قطع برق خبر داد. محمد اکبرنژاد با اشاره به اهمیت تامین انرژی الکتریکی پایدار  در حوزه تامین و توزیع آب شرب، اظهار داشت: از آنجایی که تامین […]

مدیر دفتر انرژی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران از خرید ۱۱ دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری برای هفت شهر مازندران به منظور مقابله با شرایط بحران ناشی از قطع برق خبر داد.

محمد اکبرنژاد با اشاره به اهمیت تامین انرژی الکتریکی پایدار  در حوزه تامین و توزیع آب شرب، اظهار داشت: از آنجایی که تامین آب شرب بهداشتی،  سالم و بدون وقفه یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی شرکت‌های آب وفاضلاب محسوب می‌شود، این امر بدون تامین انرژی الکتریکی در تاسیسات منابع تامین از جمله چاه‌ها و تصفیه خانه‌ها و توزیع شامل ایستگاه‌های پمپاژ امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در صورت قطع انرژی الکتریکی، استحصال و توزیع آب شرب دچار اختلال می‌شود، افزود: برای پیشگیری از این مشکل، قرار داد تعمیر اساسی برای 30 دستگاه دیزل ژنراتور با پیش بینی هزینه سه میلیارد ریال  منعقد شد. مدیر دفتر انرژی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، ادامه داد: با وارد مدار شدن دیزل ژنراتورهای تعمیر شده، ظرفیت در حال بهره برداری و نصب شده موجود با 22 درصد  افزایش به22 هزار کیلو ولت آمپر می‌رسد.

اکبرنژاد، تصریح کرد: به منظور تامین برق اضطراری و افزایش ضریب اطمینان تاسیسات برخوردار از برق اضطراری برای مقابله با شرایط بحران ناشی از قطع برق، ویرایش نهایی اسناد خرید 11 دستگاه دیزل ژنراتور  برق اضطراری به همراه تمامی متعلقات جانبی آن از جمله تابلوهای راه انداز اتوماتیک، کابل‌ها، اصلاح وضعیت اتاقک محل نصب دیزل ژنراتورها با پیش‌بینی 21 میلیارد ریال اعتبار انجام و برای برگزاری مناقصه به دفتر قراردادهای شرکت ارسال شد.به گزارش تسنیم، مدیر دفتر انرژی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، ادامه داد: بودجه تهیه و نصب تجهیزات از محل تبصره سه و برای شهرهای نکا، بهشهر، ساری، آمل، بابلسر، چالوس و تنکاین تامین اعتبار شده است.