خروش مازندرانی ها در سالروز خروش

حسین زحمتکش: بار دیگر فرار سیدن 9 دی ماه یادآور حضور شکوهمند و دشمن شکن مردم ایران اسلامی موجب شد تا شهرهای استان ولایتمدار مازندران علوی به جوش و خروش یبافتند، از گلوگاه تا رامسر، ولایتمداران بانگ الله اکبر سر برآوردند و صدای “هیهات من ذله” سردادند. آری اینجا مازندران مهد مدافعان حریم علوی و […]

حسین زحمتکش: بار دیگر فرار سیدن 9 دی ماه یادآور حضور شکوهمند و دشمن شکن مردم ایران اسلامی موجب شد تا شهرهای استان ولایتمدار مازندران علوی به جوش و خروش یبافتند، از گلوگاه تا رامسر، ولایتمداران بانگ الله اکبر سر برآوردند و صدای “هیهات من ذله” سردادند.

آری اینجا مازندران مهد مدافعان حریم علوی و مدافعان حرم زینبی است که در همه برهه های زمانی اولین خط شکن جبهه های حق علیه باطل بوده اند.

حوادث روزهای گذشته و جولان ضدانقلاب و سلطنت طلب ها در خیابان ها که اعتراض به حق مردم را به سواستفاده خود تغییر دادند موجب شد تا شعار های مردم و دست نوشته های آنان در 9 دی ماه امسال با دیگر سال ها فرق کند، مردمی که از اوضاع اقتصادی گله مندند اما پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند، مردمی که دوران مشروطیت، نهضت ملی و طاغوت را دیده و به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پناه آورده اند هرگز اجازه بروز و ظهور منحرفان را در خاک اسلامی نمی دهند.

در گذر از همه ی زیبایی های سالروز 9 دی ماه، حضور پررنگ و خوش رنگ جوانان دهه هفتادی حلوه خاصی به این برنامه داده بود، جوانان و نوجوانانی که در فتنه 88 شاید 10 سال بیشتر نداشتند اما امروز به عنوان مدافع انقلاب اسلامی در خیابان ندای “مرگ بر فتنه گر” سر میدهند.

همزمان در سرتاسر استان نیز شاهد حضور مردم ولایتمدار و انقلابی بودیم که در تکیا، ماسجد و مصلی ها فریاد “مرگ بر فتنه گر” سردادند تا نشان دهند مازندران کوفه نیست که علی تنها بماند!

تجمیع شکوه حضور مازندرانی ها در تجمعات سالروز 9 دی ماه را می توان در ساری و امامزاده یحیی(ع) این شهرستان مشاهده کرد که نمونه ای بارز از حضور به موقع در صحنه مردم انقلابی استان است.

این حضور آنقدر شکوهمند بود که عکاسان از ثبت تمامی زوایای آن در عجز ماندند و قلم خبرنگاران یارایی نگارش را از دست داد!

در این تجمع، تمامی چهره ها و شخصیت ها حضور داشتند، مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی، کسبه و فعالان اقتصادی، جوانان و نوجوانان، زن و مرد همه آماده بودند تا بیعت خود را با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید کنند.

حضور این جمعیت گسترده و خروش انقلابی آن ها حس غرور به هر ایرانی دینمداری را می داد، غرروی که برخواسته از خواست الهی در برپایی و شکوهمندی حکومت دینی است.

هر چند پشته های مشکلات اقتصادی کمرها را خم و قد ها را تکیده کرده اما از عزم مردم در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی نتوانسته بکاهد چرا که این مردم در مازندران برای انقلاب اسلامی 10 هزار شهید تقدیم کرده اند و پای خون فرزندانشان می ایستند.

به امید پویایی اقتصاد و معیشت کشور و مردم و تقویت روحیه انقلابی هر چه بیشتر مردم.