خروج زندان از داخل شهرها از مهم ترین اولویتها است

مدیرکل زندانهای استان مازندران در بازدید از پروژه زندان جدید شهرستان بهشهر خروج زندان از داخل شهرها را از مهم ترین اولویتهای سازمان زندانها برشمرد. به گزارش حرف آنلاین، مدیرکل زندانهای استان در بازدید از پروژه زندان جدید شهرستان بهشهر بر اهمیت تأمین اعتبار در ساخت زندان جدید و خروج زندانها از داخل شهرها تأکید […]

2

مدیرکل زندانهای استان مازندران در بازدید از پروژه زندان جدید شهرستان بهشهر خروج زندان از داخل شهرها را از مهم ترین اولویتهای سازمان زندانها برشمرد.

به گزارش حرف آنلاین، مدیرکل زندانهای استان در بازدید از پروژه زندان جدید شهرستان بهشهر بر اهمیت تأمین اعتبار در ساخت زندان جدید و خروج زندانها از داخل شهرها تأکید کرد.

مدیرکل زندانهای استان مازندران اظهارکرد: ساخت زندان در جامعه يك ضرورت است و وجود آن درتأمین  امنيت و آرامش مردم نقش بي بديلي دارد.وی تصریح کرد، هر چند تلاش ما كاهش جمعيت كيفري است، اما نياز به زندان در جامعه احساس مي شود چرا كه افرادي كه مخل نظم و امنيت جامعه هستند و دست به هنجارشكني مي زنند بايد در محيطي مثل زندان نگهداري شوند.غفاریان خروج زندانها به بیرون از شهرها را از مهمترین سیاستهای سازمان زندانهای کشور برشمرد که استان مازندران هم در جهت تحقق اهداف سازمانی اقدامات خوبی انجام داده است.

مدیرکل زندانهای مازندران بیان کرد: زندانهای ساری، بابل و آمل به خارج از شهر منتقل شدند و پروژه زندانهای بهشهر و تنکابن در حال احداث است و پروژه کانون اصلاح و تربیت نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

علی اکبر غفاریان ظرفیت زندان جدید شهرستان بهشهر را ۵۰۰ نفر اعلام کرد که فاز اول این پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.وی تصریح کرد: برابر تفاهمنامه این پروژه باید با تخصیص اعتبارات استانی و طی سه سال به مرحله اتمام و بهره برداری برسد.مدیرکل زندانهای استان مازندران بیان کرد: پروژه زندان جدید شهرستان تنکابن دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و پروژه کانون اصلاح و تربیت استان هم با ۹۵ درصد پیشرفت آماده بهره برداری است .