خدمت به مردم و ایجاد نشاط و شادی در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

فرماندار رامسر گفت: همه دستگاه ها با تلاش مضاعف، برنامه ها و پروژه های بزرگی را در سال جدید انجام دهند. به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در دیدار نوروزی با امام جمعه و روسای ادارت با بیان اینکه در سال ۹۷ در مسیر خدمت رسانی به مردم وفاداری نسبت به نظام و انقلاب را […]

photo_2018-03-27_12-52-49

فرماندار رامسر گفت: همه دستگاه ها با تلاش مضاعف، برنامه ها و پروژه های بزرگی را در سال جدید انجام دهند.

به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در دیدار نوروزی با امام جمعه و روسای ادارت با بیان اینکه در سال ۹۷ در مسیر خدمت رسانی به مردم وفاداری نسبت به نظام و انقلاب را نشان دهیم گفت: سال گذشته با همه تلخی ها، شیرینی ها و فراز و نشیبها سپری شد و با همراهی و مشارکت مردم در برگزاری انتخابات در شهرستان رامسر شاهد مشارکت ۹۴ درصدی مردم پای صندوق های رای بودیم که مردم طعم یک انتخاب باشکوه را چشیدند‌.

وی افزود: در سال گذشته دستاوردها و پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف بهره برداری شد و در راه پیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور باشکوه مردم بودیم که مسئولیت ما را نسبت به مردم سنگین تر کرد تا در عرصه خدمت رسانی کوشا تر از قبل باشیم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه بهترین راه حفظ نظام، انقلاب و پیوند بین مردم و مسئولین خدمت رسانی به مردم است گفت: شاد کردن دل مردم با خدمت رسانی هر چه بیشتر در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد تا باعث رضایت مندی مردم شود.

وی تصریح کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی با حمایت از تولید داخلی مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و آسیبهای اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.