خدمت به مردم، افزایش اعتماد آنان به نظام اسلامی را به دنبال دارد

آمل-خبرنگار حرف: فرماندار شهرستان آمل گفت: خدمت به مردم، افزایش اعتماد آنان به نظام اسلامی را به دنبال دارد. سیدجعفر رسولی در شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه مسئولان باید در رفتار خود با مردم صبر و حوصله را پیشه کنند؛ عنوان کرد: نوع رفتار مدیران با مردم و تکریم ارباب رجوع در […]

آمل-خبرنگار حرف: فرماندار شهرستان آمل گفت: خدمت به مردم، افزایش اعتماد آنان به نظام اسلامی را به دنبال دارد.

سیدجعفر رسولی در شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه مسئولان باید در رفتار خود با مردم صبر و حوصله را پیشه کنند؛ عنوان کرد: نوع رفتار مدیران با مردم و تکریم ارباب رجوع در نوع نگرش مردم نسبت به دولت و نظام تاثیرگزار است. مدیران نماینده نظام و دولت هستند و باید با صبرو حوصله گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید دقت کنند که وظیفه ما رفع مشکلات مردم است و اگر این کار صورت نگیرد مردم ناراضی می شوند، تصریح کرد: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی در میان مردم است و توجه نکردن به مشکلات مردم در نارضایتی مردم تاثیر دارد.

رسولی با تاکید بر اینکه در آستانه دهه فجر مسئولان برنامه ها و پروژه های مدنظر خود را اعلام کنند تا بتوانیم برنامه های خوبی در این زمینه اجرایی کنیم، عنوان کرد: برنامه های بسیار خوبی طی یک هفته در حوزه هفته بزرگداشت ششم بهمن ماه در آمل برگزار شد و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه به زودی جلسات خدمات سفر آغاز می شود و باید برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شویم، گفت: در این زمینه نکات مهمی قرار بر اجرایی شدن است که در زمان برگزاری برنامه ها اعلام می شود. همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی مدیران وضعیت شهرستان را پایش کنند تا برای هفته آینده که کاهش شدید دما صورت می گیرد بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

عیسی زاده فرمانده سپاه ناحیه آمل نیز در این حلسه با اشاره به اینکه ساخت خانه های سه روستا با ۵۶۰ خانوار در  استان کرمانشاه به سپاه کربلای استان مازندران واگذار شده است، عنوان کرد: از این تعداد ساخت مسکن ۵۰ خانواده در شهر سرپل ذهاب عضو بهزیستی باید از سوی بنیاد مسکن صورت گیرد که امیدواریم همکاری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ کانکس از سوی سپاه کربلا در مناطق زلزله زده مستقر شده و در اختیار مردم قرار گرفته است، افزود: ۵۰ واحد سرویس بهداشتی و حمام نیز برای زلزله زدگان ساخته و در اختیار آنان قرار گرفته است.

عیسی زاده از ارائه دارو، راه اندازی کلینیک مشاوره کودکان و خانواده ها و نیز کمک به بازگشایی مدرسه ها در مناطق زلزله زده از سوی سپاه کربلای استان خبر داد و گفت: توزیع اقلام غذایی و پوشاک نیز برای مردم منطقه انجام شده و ادامه دارد.

وی گفت: ساخت مسکن برای زلزله زدگان از اواخر بهمن ماه آغاز می شود اما هنوز کمک های غذایی و پوشاک سپاه کربلا و فرمانداری و خیران آملی به این مردم ادامه دارد.

در این جلسه، سردار میرشکار از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان آملی در واقعه شش بهمن ماه به بیان خاطره و استراتژی دشمن و فداکاری های مردم آمل در این روز پرداخت.