خبرنگاران ضعف و چالش ها را به فرصت تبدیل نمایند

پل سفید – خبرنگار حرف: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، در جمع خبرنگاران شهرستان گفت:خبرنگاران با رعایت اصل خبری همراه با دقت وسرعت   باید نقاط ضعف و چالش ها را به فرصت تبدیل نمایند . سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد  با تاکید بر اینکه برخی نقاط جغرافیایی شهرستان  در جهت آبادانی مورد غفلت مسئولین  قرار […]

2

پل سفید – خبرنگار حرف: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، در جمع خبرنگاران شهرستان گفت:خبرنگاران با رعایت اصل خبری همراه با دقت وسرعت   باید نقاط ضعف و چالش ها را به فرصت تبدیل نمایند . سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد  با تاکید بر اینکه برخی نقاط جغرافیایی شهرستان  در جهت آبادانی مورد غفلت مسئولین  قرار گرفته  افزود:شهرستان سوادکوه فرصت های زیادی در خود نهفته داردوهمه ما در لباس خدمتگزاری وظیفه داریم   در جهت اینکه نقاط ضعف تبدیل به نقاط قوت شوند گام برداریم.

وی با اشاره به  نقش رسانه ها در ثبات و آرامش جامعه ادامه داد:رسانه ها ابزار مهمی در جهت ایجاد  تحول عمومی،محرومیت زدایی،سازندگی محسوب می شوند و بر داشتن  حرف نو ،بکر،ناب رسانه ها تاکید و گفت:مردم عطش به اطلاعات ناب و بکر دارند که  این امر باید مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

حسین نژاد با بیان اینکه  بیشترین هجمه بر سنگر رسانه است ،بر سواد رسانه‌ای لزوم دانش سیاسی، بینش اعتقادی  اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: در حال حاضر بر سنگر نظامی فشاری نیست ، حوزه تهدیدات دشمن جنگ نرم بوده و نیازمند افسران جنگ نرم خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سوادکوه با اشاره به اینکه تعارض رفتاری با گفتاری موجب بی اعتمادی  مردم خواهد بود خاطرنشان کرد:انتقاد سازنده رسانه ها جایگاه ویژه دارد وگستردگی حوزه رسانه ها نباید موجب غفلت رسانه در برخی موضاعات  شود و مشکلات نقاط مختلف جغرافیایی باید مورد توجه رسانه قرار گیرد.

این مسئول با گلایمندی از برگزاری اردوهای مختلط در شهرستان اذعان کرد: سوادکوه دارای فرهنگ اصیل و سنت های بکری است که  این فرهنگ اصیل  در شهرستان باید حفظ شود و نباید ارزش ها به ضد ارزش  تبدیل شوند، رسانه ها با یک برد مفید و موثر  می توانند حوزه نفوذ خود را در بین افکار عمومی تثبیت نمایند و بر نقش رسانه ها در حفظ ارزش ها و سنت های بکر تاکید کرد.

وی ادامه داد: به برکت وجود شهدا، مجاهدان وضعیت حجاب شهرستان مناست است  اما نباید این امر به حال خود واگذاشته و باید از ایجاد ناهنجاری جلوگیری شود.حسین نژاد با اشاره به وسعت ،جمعیت  شهرستان و تعداد شهدا ،مجاهد افزود:شهرستان سوادکوه با آوازه سرداران ،عالمانش و صبوری خانواده شهدا شناخته شده است، در جهت اعتلای سوادکوه و شناساندن آن بر مردم باید تلاش کرد.