خبرخوش فرماندار بابل درباره مشکل 13 ساله شهرک دامپروری اومال

تلاش و پیگیری جدی فرماندار ویژه شهرستان بابل نتیجه بخش بوده و مشکلات 13 ساله شهرک دامپروری اومال بابل بزودی حل خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین،  فرماندار بابل از بررسی نتیجه‌بخش مشکلات شهرک دامپروری اومال در جلسه‌ای با حضور مسولان استانی خبر داده است.

دیوسالار مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران ، قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، دکتر کریمی و سردار سعادتی، نمایندگان مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی در جلسه مشکلات این طرح مهم را بررسی بررسی کردند.

در طی 13 سال گذاشته شهرک دامپروری اومال که جزء شهرک‌های دامپروری محسوب می‌شد که به جمعی از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در بابل به منظور اشتغال‌زایی واگذار شده بود.

این واگذاری به این‌جهت بود که فارغ‌التحصیلان این بخش کسب و کاری را راه‌اندازی کنند اما متاسفانه از آن تاریخ تاکنون به دلیل برخی از اختلافات بین دستگاهی، این شهرک دامپروری همچنان پس از 13 غیرفعال و بدون فعالیت اجرایی راه‌اندازی شده است.

شهرک دامپروری اومال بابل به دلیل سنگ‌اندازی‌های اجرایی بدون استفاده باقی ماند که با آغاز به کار دولت سیزدهم و پیگیری های فرماندار تلاش شده تا این مشکلات برطرف شود.

حال با تلاش‌های عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل و با برگزاری جلسات کاربردی در زمینه حل مشکلات شهرک‌های صنعتی خصوصا این شهرک دامپروری، اختلافات بین دستگاهی در شهرستان بابل حل شده است.

در این جلسه با حضور مدیران استانی دستگاه‌های مربوطه و استانداری حل مشکل این شهرک وارد مرحله جدیدی شده که در طی زمان مشخص شده در آینده خبرهای قابل توجهی از حل مشکلات 13 ساله این شهرک ارائه خواهد شد.

در این جلسه دیوسالار مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران بیان کرد: هیچگاه اختلاف بین دستگاهی نباید مانعی برای حل مشکلات مردم باشد و کار مردم انجام نشود.

وی گفت: باید در هر شرایطی انجام کار برای مردم در اولویت قرار گیرد و شرایط برای اشتغال‌زایی جوانان و حل برخی مشکلات تسهیل گردد و حتی نباید موانعی در مسیر کارآفرینان وجودد داشته باشد.