به همت شهرداری ساری و همزمان با برگزاری جشن محله:

خانه ورزش شهید سلیمانکلایی به بهره برداری رسید

حرف انلاین: جشن محله به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در خانه ورزش شهید سلیمانکلایی خیابان دخانیات ساری برگزار شد.

به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ، مراسم بهره برداری از خانه ورزش شهید سلیمانکلایی و جشن محله با حضور محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری، سید حسین یوسفی، شهرام ایرجی و علی عاشقان اعضای شورای اسلامی ، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری ،علیرضا سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری، سید حسین صالحی نیا مشاور عالی شهردار، قدمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، سرهنگ نادری رئیس ورزشگاه زورخانه ای سپاه کربلا، مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی شهرداری و جمع کثیری از مردم در خانه ورزش شهید سلیمانکلایی خیابان دخانیات در منطقه سه شهری برگزار شد.

فرماندار ساری در این مراسم با تبریک دهه کرامت از تلاش های جواد طالبی شهردارساری در جهت ایجاد خانه ورزش محلات قدردانی کرد.

وی برپایی ورزش همگانی، ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش بزهکاری را از اهداف ایجاد خانه ورزش محلات عنوان کرد و یادآور شد: قهرمانان ورزشی زیادی از همین محله دخانیات به تیم ملی و مسابقات بین المللی راه یافتند.

محمدعلی نوبخت ادامه داد: مردم این منطقه در طول 43 سال گذشته در همه حوزه ها همیشه پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند و رسالت امروز ما در مسئولیت شهری بویژه در مجموعه فرمانداری،مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی تلاش مضاعف برای خدمات بهتر و بهینه تر است.

ضرورت ارتقای نشاط اجتماعی در ساری

وی افزود: بنا داریم در گام دوم با وحدت ، هماهنگی و همدلی که بین مجموعه های شهری وجود دارد شرایط ارتقای نشاط اجتماعی را در ساری ارتقاء دهیم.

نوبخت گفت: شورای اسلامی شهر  و شهرداری تلاش می کنند با راهبردهای فرهنگی و ورزشی بتوانند شور و نشاط اجتماعی را در محلات تقویت کنند و زندگی با کرامتی را برای ساکنین محله فراهم سازند.

سرود، شعر خوانی، نورافشانی، برنامه طنز و مسابقه از برنامه هایی بود که همزمان با بهره برداری از خانه ورزش شهید سلیمانکلایی در خیابان دخانیات ساری برای مردم این منطقه به اجرا درآمد.

سرمایه گذاری در ورزش محلات و مناطق مختلف موجب شناسایی استعدادهای جدید و در نهایت توسعه ورزش شهر می شود ؛ از اینرو شهرداری ساری تلاش می کند با احداث خانه ورزش در محلات مختلف ساری علاوه بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در توسعه ورزش و نشاط اجتماعی نقش خوبی ایفا کند.

عملیات محوطه سازی خانه ورزش شهید سلیمانکلایی به همت شهرداری ساری انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.