فرماندار قائم‌شهر خبر داد:

حمایت ویژه فرماندار قائم‌شهر از سرمایه‌گذاری در گردشگری روستایی

فرماندار شهرستان قائم شهر از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری در گردشگری روستایی خبر داد.

جواد مولایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تاکید کرد: همه مدیران باید تلاش ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند و بایستی پیگیری جذب اعتبارات در الویت فعالیت های مدیران باشد.

وی با اعلام اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید برنامه توسعه را مطالعه کنند، گفت: باید از هم اکنون به فکر بودجه سال آینده باشیم و از ظرفیت نمایندگان مجلس در این زمینه استفاده کنیم.

فرماندار قائم شهر از احداث ساختمان تامین اجتماعی شعبه ۲ در این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور آسفالت سطح این شهرستان، قول بیش از یکهزار تن قیر یارانه ای را گرفته ایم.

به گفته وی، سرعت بخشیدن و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از  اعتبارات ملی و شهرستانی در اولویت قرار دارد.

مولایی در پایان با اشاره به حمایت از سرمایه گذار در پروژه های گردشگری و تفریحی روستایی گفت: هر سرمایه گذاری که بتواند یک مجموعه تفریحی و گردشگری در روستا احداث کند می تواند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائم شهر در این جلسه با بیان اینکه ۲ پروژه بهداشتی در حال ساخت است، افزود: مرکز شماره پنج شهری و قادیکلا با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

دکتر رشیدی در پایان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این دو طرح را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار، این طرح ها  تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.