سرپرست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید بهشتی؛

حضور ۲۰ داور بین‌المللی در رقابت‌ها و رضایت کشتی‌گیران

حرف آنلاین: سرپرست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر گفت: مجموعا ۲۰ داور بین‌المللی این مسابقه را قضاوت کردند که کشتی‌گیران داخلی و خارجی از نحوه قضاوت آن‌ها رضایت کامل داشتند.

محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با حرف مازندران، اظهار کرد: استان مازندران در جام شهید هاشمی نژاد که در بهشهر برگزار شد، باتوجه به برگزاری رقابت‌ها طی چندین سال گذشته، از تجربه برگزاری مسابقات بین‌المللی برخوردار است و این موضوع در نحوه برگزاری این مسابقات کاملا مشهود است.

وی ضمن تقدیر از میزبانی استان مازندران و بهشهر، افزود: باتوجه به اینکه کشتی‌گیران از سه کشور به‌جز ایران در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند فکر میکنم سطح کیفی مسابقات بالا بود به جهت اینکه تمام داشته‌های ما در رده‌های جوانان در این دوره حضور داشتند، ضمن اینکه نظارت خوبی توسط مدیران و سرمربی‌ها صورت گرفت تا جایی که ما شاهد کشتی‌های زیبایی بودیم.

امامی با اشاره به حضور داوران بین المللی درجه یک، دو و سه در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: مجموعا ۲۰ داور بین‌المللی این مسابقه را قضاوت کردند که خوشبختانه قضاوت‌های خوبی را داشتند، تا جایی که هم کشتی‌گیران داخلی و خارجی از نحوه قضاوت آن‌ها رضایت کامل داشتند.

سرپرست مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد ضمن تحلیل از آینده جوانان حاضر در این مسابقه، یادآور شد: استعدادهای خوبی در این مسابقات حاضر شدند بنده فکر میکنم همین جوانان در آینده جایگزین قهرمانان پرآوازه ما خواهند شد و مدال‌های خوشرنگ جهانی و المپیکی را به ارمغان خواهند آورد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: یکی از راهبردهای مهم فدراسیون کشتی این است که ما به‌صورت المپیکی فکر کنیم و جوانان و آینده‌سازانی که اینجا به میدان رقابت آمده‌اند اهمیت بدهیم تا در نهایت به اهداف المپیکی پیش رو دست پیدا کنیم‌.