حضور ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در اردوی راهیان نور

حرف آنلاین_ رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران با اشاره به حضور ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در ادوی راهیان نور گفت که بیشتر اعزام‌ها به صورت گروهی صورت گرفت. سرهنگ عسگر مجیدی طی گفت‌وگویی از حضور ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: ۶ هزار و […]

حرف آنلاین_ رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران با اشاره به حضور ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در ادوی راهیان نور گفت که بیشتر اعزام‌ها به صورت گروهی صورت گرفت.

سرهنگ عسگر مجیدی طی گفت‌وگویی از حضور ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: ۶ هزار و ۲۷۳ نفر به‌صورت گروهی، هزار و ۳۶۰ نفر کاروان دانشجویی، ۱۲۰ نفر در قالب کاروان دانش‌آموزی و ۲۲۹ نفر در قالب کاروان طلاب و ۲ هرار و ۶۵۰ نفر در قالب خودروهای شخصی اعزام شدند.

وی افزود: پس از دو سال وقفه در اعزام اردوی راهیان نور به‌علت شرایط کرونایی در مازندران ستاد راهیان نور در استان تشکیل شد و پس از طراحی سامانه و رونمایی از آن شاهد استقبال خوبی بودیم.

مجیدی با اشاره استقرار تیم‌ مازندران در سه اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، اردوگاه شهید شیرسوار در هفت‌تپه و اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر، اعلام کرد: اعزام از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: فضا در اردوگاه برای اسکان سه روزه زائران فراهم بود، امسال شاهد بهبود وضعیت بودیم چشم انداز ما طراحی برنامه سفری همچون سفر به عتبات عالیات است.

این مسئول با اشاره به همکاری ستاد با معاونت دفاع زیستی سپاه کربلا، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری، ناجا و شرکت جهان سیر، عنوان کرد: ۲۳ دستگاه آمبولانس برای تامین سلامت و ۲۲۸ نفر مسلح برای تامین امنیت و همچنین ۴۰۰ نفر خادم خواهر و برادر مازندرانی برای ارائه خدمت در این اردو حضور داشتند که جای تقدیر دارد.