اقامت 13 میلیون مسافر نوروزی در مازندران

حرف آنلاین: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ماه امسال ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند. مهدی ایزدی در جمع خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر استان با بیان اینکه از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین […]

حرف آنلاین: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ماه امسال ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند.

مهدی ایزدی در جمع خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر استان با بیان اینکه از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ماه امسال ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر از مسافران نوروزی در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: تاکنون ۸۸ هزار و ۳۲۵ نفر در هتل‌ها و ۱۲ هزار و ۶۴۶ نفر در اقامتگاه‌های سنتی و ۴۱ هزار و ۹۰۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

وی گفت: ۶ هزار و ۳۲۸ نفر در مهمانپذیرها، ۹۳ هزار و ۸۶۹ نفر در هتل آپارتمان، ۵۹ هزار و ۲۳۲ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۵۹۸ نفر در خانه مسافرها، ۶۶۹هزار و ۲۳۵ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت، ۱۱۷ هزار و ۹۳ نفر در اقامت‌گاه‌های وابسته به آموزش و پرورش و ۸ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۸۶نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت داشتند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۴۳۷ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۹۴ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد، افزود: ۱۹۸ مورد بازدید هم از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.