حضور حداکثری و انتخاب اصلح سبب ماندگاری انقلاب اسلامی می‌شود

حرف آنلاین/حسین زحمتکش:فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم ساری حاضر شد و در حسینیه عاشقان این شهرستان در جمع پرشور مردم به ایراد سخنرانی پرداخت. سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، نامی که برای همه آشنا بود، شوق دیدارش به حدی بود که مردم در حسینیه دیگر جایی برای نشستن نداشتند. فرمانده سپاه پاسداران […]

حرف آنلاین/حسین زحمتکش:فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم ساری حاضر شد و در حسینیه عاشقان این شهرستان در جمع پرشور مردم به ایراد سخنرانی پرداخت. سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، نامی که برای همه آشنا بود، شوق دیدارش به حدی بود که مردم در حسینیه دیگر جایی برای نشستن نداشتند. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان و بسیاری دیگر از سپاهیان سیدعلی وارد حسینیه شدند. سردار جعفری با لبخندی پیوسته و نگاهی پر فروغ به میان مردم آمد، ابتدا به احترام مقام شامخ شهدا در مزار شهدای گمنام حسینیه حضور یافت، ستاره های روی دوش سردار نشان میداد دست پپرمراد، درجه سرلشکری را بر آن نهاده،او بی تعارف بود، مهربان در برخورد و از چشم در چشم شدن با مردم و بسیجی های رهبرش ابایی نداشت، کودکی جلو رفت دستش را به سوی او دراز کرد شاید سردار با او دست بدهد، این سردار رشید اسلام کودک را در آغوش گرفت و بوسید، برق خوشحالی را می توانستی در چشمان این کودک که لباس پاسداری نیز پوشیده بود ببینی، برخی ها به او مالک اشتر علی می گفتند، برخی ها عمار ولایت اما من به او می گویم پاسدارکه امام راحل آرزوی بودن درآن را داشت و رهبر معظم انقلاب که بوی بهشت را از میان آنان استشمام می کند. آری اینان فرزندان خمینی (ره) هستند که بیرق حمایت از ولایت سیدعلی را برافراشته اند. سردار در ابتدا و انتهای سخنانش مدام از سخنان رهبری حرف می زد، گویی سخنگوی رهبر در حال سخنرانی بود. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان ساروی با بیان اینکه هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی نتواسته پس از 38 سال همچنان ماندگار بماند، اظهار داشت: انقلاب های بزرگ زیادی در دنیا پس از گذران یک دهه دچار سستی و فروپاشی شدند و دلیل آن محافظه کار شدن انقلابیون است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را دچار برخی چالش ها دانست و گفت: در کنار چالش هایی که انقلاب اسلامی با آن درگیر بوده اما همچنان به حیات خود ادامه میدهد و پیش به جلو حرکت می کند. سرلشکر جعفری انقلاب اسلامی را دارای دو بعد داخلی و خارجی معرفی کرد و گفت: در بعد خارجی با توجه به انقلاب های متعددی که در کشورهای اسلامی رخ می دهد نشان از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است اما در بعد داخلی به پیشرفت درخور توجهی نرسیدیم و به تعبیری درجا زده ایم. وی با اشاره به ریزشها و رویش های انقلاب اسلامی، رویش ها را بیشتر از ریزش ها دانست و خاطر نشان کرد: دلیل برتری رویش های انقلاب به مردم باز میگردد، تدین مردم موجب رویش های متعدد انقلاب اسلامی شده و خواهد شد.

*رهبری و مردم دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی

وی دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی را رهبری و مردم دانست و گفت: این دو بعد مانند یک معجزه در کشور رواج پیدا کرده و شاهد گسترده تر شدن آن در بین مردم هستیم و مسئولان نتوانستند در ماندگاری انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذاری را ایفا کنند.سردار سرلشکر جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای جنگ به کشورهای دیگر صادر شد، تصریح کرد: کسانی که با راه اندازی جنگ تحمیلی به خیال موهوم خود فکر می کردند جلوی رشد انقلاب را گرفته اند نمی دانستند انقلاب اسلامی به قلوب مردم هایشان رسیده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز یک امت واحد اسلامی حول یک محور آن هم ایستادگی در مقابل آمریکا و استکبار جهانی در منطقه شکل گرفته است.جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی هدفی جز برقراری عدالت و پیاده شدن اصول و مبانی دینی و اسلامی تحت نظر ولی فقیه جامع شرایط ندارد. وی با بیان اینکه راه سختی در تحقق اهداف و آرمان های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی داریم اضافه کرد: منتظر واقعی یعنی کسیکه در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارد، این مسیر برای ما تعیین و تبیین شده است.

 *عده ای ادعای انقلابی بودن دارند

این مسئول 80 درصد مردم را معتقد به نظام، رهبری  و سیاست استکبار ستیزی دانست و خاطر نشان کرد: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل مردم مسئول هستند، انقلابی بودن تا انقلابی ماندن بسیار تفاوت دارد، مشکل اساسی اینجاست که عده ای ادعای انقلابی بودن دارند و تعدادشان در میان مسئولان نیز زیاد است به این میاندیشند که انقلاب تمام شده و دیگر باید به جمهوری اسلامی برسیم .فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی انقلابی و مومن بهتر می تواند به مردمش خدمت کند، اظهار داشت: نیروی انقلابی بهتر از نیرویی که انقلاب اسلامی را قبول ندارد می تواند به مردمش خدمت کند چون او یک انسان مومن است از خدا می ترسد و برای خدمت به خلق الله گام می دارد نه آن کس که انقلاب اسلامی را کنار می گذارد و می گوید باید به جمهوری اسلامی برسیم و با آن به مردم خدمت کنیم. وی افزود: جمهوری اسلامی بدون انقلاب اسلامی اصلا معنایی نخواهد داشت.  وی ماندگاری انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و خاطر نشان کرد: صندوق های رای موجب تعیین و تکلیف نظام می شود و حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب ماندگاری انقلاب اسلامی خواهد شد. جعفری گفت: افراد مومن، انقلابی، متدین و ولایی را بشناسید و به ان ها رای دهید، مردم ما اکثرا دیندار، گوش به فرمان رهبری هستند و علاقه مندند که افراد مومن و ولایتمدار  وارد مجلس شوند.

*رای خود را در اختیار ضد انقلاب قرار ندهیم

وی خاطر نشان کرد: مجلس ششم از همین مردم رای گرفت اما در مقابل حرف رهبری حرف زد و کاری بدتر از ضد انقلاب انجام داد، یادمان باشد رای خود را در اختیار ضد انقلاب نگذاریم، بشناسیم و با بصیرت و اگاهی رای دهیم. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعریف نفوذ گفت: نفوذ در معنی ساده یعنی ورود افراد ایرانی با تفکر غربی و حمایت از منافع استکباری به مراکز مهم تصمیم گیری کشور تا از درون مانند موریانه ستون نظام را سست کنند . وی افزود: با انتخاب اصلح ، مرزهای انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و نگذاریم عده ای با بهانه مطالبات مردمی مرزهای انقلاب اسلامی را گل آلود کنند.