عسگری محمدیان در زندان حضور یافت؛

حضور جهان پهلوان عسگری محمدیان در کانون اصلاح و تربیت مازندران

حرف آنلاین: عسگری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران به همراه فرزندش محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز و قهرمان آسیا با هدف کمک به زندانیان نوجوان از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و با هدف الگوسازی برای جوانان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، جهان پهلوان عسگری محمدیان نایب قهرمان دو دوره المپیک و رئیس هیئت کشتی استان مازندران به همراه فرزند برومندش پهلوان محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا با هماهنگی در کانون اصلاح و تربیت مازندران حضور یافته و ضمن بازدید از این مرکز در جمع مددجویان حاضر شده و با آنان دیدار کردند.

در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی انجام شد، ابتدا شعبانپور رئیس کانون ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده این مرکز خصوصا” در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تربیتی و اشتغال زایی ارائه داد.

عسگری محمدیان طی سخنانی اقدامات انجام شده در این مرکز را برای پرورش روح و جسم این جوانان بسیار نیکو و موثر خواند.

وی در ادامه توکل به خدا و باور داشتن به توانمندی های خود و اعتقاد به این اصل که ما می توانیم، با بیان خاطره ای از دیدار نیمه نهایی خود در المپیک با حریف بلغار اظهارداشت،  در این مسابقه در هفت ثانیه مانده به اتمام مسابقه با توجه به اینکه چند امتیاز از حریف عقب بودم با توکل به خدا و تمسک به ائمه معصومین (ع) با یک فن نتیجه کشتی را عوض کردم.

رئیس هیئت کشتی استان مازندران تصریح کرد، در زندگی هیچگاه نباید ناامید شد و باید باور داشت که می توان شکست نخورد و هیچ وقت برای شروع دوباره دیر نیست.

وی ضمن آرزوی آزادی تمام زندانیان از بندهای زندان گفت، ان شالله روزی فرا برسد که دیگر بزهی در جامعه اتفاق نیفتد
عسگری محمدیان همچنین در خصوص تخصیص وسایل و ادوات ورزشی و اعزام مربی جهت آموزش مددجویان قول مساعد و همکاری دارد .  

محمدحسین محمدیان نیز با بیان خاطراتی از مسابقات المپیک و جهانی مددجویان جوان را به ذوق آورد و لحظات پر نشاطی را به آنان هدیه داد.  

حضور پهلوان عسگری محمدیان در کانون اصلاح و تربیت طی ماه های گذشته و همکاری با اعضای شورای حل اختلاف موجب اخذ رضایت از اولیاء دم و آزادی زندانی محکوم به قصاص نفس گردید.