حسین زادگان| سیاست راهبردی توسعه استان بود که باید ادامه پیدا کند

احمد حسین زادگان استاندار سابق مازندران در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه کلمه “حسین” در اسم فامیلی بنده و استاندار جدید برجسته است، امیدواریم ما همه ملت امام حسین (ع) باشیم که هستیم، یادآور شد: در دوره حدود سه ساله مدیریتی‌ام شاهد بدترین شرایط اعم از تحریم، شیوع بیماری کرونا که […]

احمد حسین زادگان استاندار سابق مازندران در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه کلمه “حسین” در اسم فامیلی بنده و استاندار جدید برجسته است، امیدواریم ما همه ملت امام حسین (ع) باشیم که هستیم، یادآور شد: در دوره حدود سه ساله مدیریتی‌ام شاهد بدترین شرایط اعم از تحریم، شیوع بیماری کرونا که هر چند صد سال یک بار اتفاق می‌ا‌فتد و بروز سیل بودم، با این حال اتفاقات خوبی رقم خورد‌.

وی افزود: البته شاهد یک سری بخشی‌نگری‌ها، اختلاف سلیقه.ها و برداشت.ها بودیم ولی در مجموع همه نهادها با هم در کنار هم از زمان سیل تا کرونا جنگیدیم.

حسین زادگان با بیان اینکه در مواقع بحران همچون بروز سیل و کرونا، سپاه انصافا پای کار بود، اعلام کرد: همه مدیران و مسئولان با هم سوار یک آسانسور شدیم و از آن به بالا رفتیم، شاید افراد تغییر کردند ولی سیاست راهبردی همان بحث توسعه مازندران با ظرفیت‌های فراوان بود.

این مسئول همچنین اشاره‌ای کوتاه به پروژه‌های مختلف تکمیل شده و در حال تکمیل داشت و تاکید کرد: مسئولان نهایت توانشان را برای حل مشکلات گذاشتند، با آرزوی ادامه تعامل و همکاری‌ها ادامه کار را به استاندار جدید محول می‌کنیم.

گفتنی است؛ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران که روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰، با حضور وزیر کشوردر مازندران برگزار شد از احمد حسین زادگان استاندار سابق به پاس زحمات سه ساله‌اش تقدیر و حکم مسئولیت به سید محمود حسینی پور به‌عنوان استاندار جدید اعطا شد.