استاندار مازندران:

حسن‌ یزدانی سردار ارزشی در دفاع از کیان شهدا است

حرف آنلاین: استاندار مازندران از حسن‌یزدانی به عنوان سردار ارزشی در دفاع از کیان شهدا یاد کرد و کفت: افرادی که در کشتی مدال آوردند در جبهه ورزشی، پرچم ایران را بالا بردند و ما با افتخار از این ورزشکاران که الگوی سلبریتی‌های ورزشیمان و مورد علاقه مردم هستند از آنها تقدیر می‌کنیم‌.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم تجلیل از اعضای مازندرانی تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی صربستان با حضور حسن‌ یزدانی ،  با بیان اينکه هر پرچمی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر عرصه‌ای بالا می‌رود توسط ورزشکاران، پرچم شهدایی است که توانستند در طول تاریخ انقلاب اسلامی از جان خود بگذرند و نیز جانبازانی که روی تخت بیمارستان‌ها در شرایط گمنامی به سر می‌برند.

حسینی‌پور با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی، پرچمی است که ایثارگران و آزادگان زیادی برای احیای آن هزینه کردند، افزود: پرچم ایران، پرچمی است که مازندران بیشترین شهید را در دفاع از حرمین اهل بیت در جبهه مقاومت تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: حدود ۴۰ شهید مدافع حرم مازندران تقدیم انقلاب کرد تا پرچم انقلاب بالا باشد. استاندار یادآور شد: پرچم انقلاب را حاج قاسم سلیمانی با تمام توان خود بالا برد به طوری که پس از شهادت وی در تمام نقاط جهان به احتزار در آمد.

وی از حسن‌ یزدانی به عنوان سردار ارزشی در دفاع از کیان شهدا یاد کرد و افزود: افرادی که در کشتی مدال آوردند آنان افرادی هستند که در جبهه ورزشی، پرچم ایران را بالا بردند و ما با افتخار از این ورزشکاران که الگوی سلبریتی‌های ورزشیمان و مورد علاقه مردم هستند از آنها تقدیر می‌کنیم‌.

حسینی‌پور گفت: جوانان و نوجوانان رهرو این ورزشکاران هستند تا پرچم ما را در کشورهای دیگر بالا ببرند.

وی یادآور شد: دشمنانمان در طی ۴۳ سال نتوانستند ایران با تحریم ظالمانه تضعیف کنند چراکه این جوانان که الگوهای تمام جوانانمان هستند می‌توانند پرچم ما را در دنیا طنین‌انداز کنند.

استاندار مازندران با بیان اينکه کشور ایران در عرصه‌های علمی و ورزشی می‌تواند تمام مرزهای جغرافیایی را بشکند و در قله‌های بلند دنیا قرار گیرند این برای دشمن آزار دهنده است، تصریح کرد: منافقین و ضد انقلاب بدانند که جوانانمان از قهرمانان ملیمان الگو می‌گیرند.