حریق در ساختمان 8طبقه در ساری/20نفر نجات یافتند

آتش‌سوزی در یکی از مجتمع‌های تجاری مسکونی شهر از عصر امروز -چهارشنبه- منجر به خسارت چند واحد مسکونی و تجاری و مصدوم شدن تعدادی از آتش‌نشانان ساری شد.

فاطمه عربی: آتش‌سوزی در یکی از مجتمع‌های تجاری مسکونی شهر از عصر امروز -چهارشنبه- منجر به خسارت چند واحد مسکونی و تجاری و مصدوم شدن تعدادی از آتش‌نشانان ساری شد.

مسوول آتش‌نشانی ساری گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۴ دقیقه امروز به آتش‌نشانی گزارش شد که بلافاصله نیروها عازم محل آتش‌سوزی شدند و عملیات مهار آغاز شد.

علی دومیرکلایی اظهار کرد: ۲۰ نفر از آتش‌نشانان ساری با هفت دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود یک ساعت عملیات، آتش‌سوزی مهار شد.

وی افزود: در این آتش‌سوزی ۲۰ شهروند ساکن این ساختمان توسط آتش‌نشانان نجات یافتند که ۲ تن از شهروندان برای انجام مراحل درمانی تحویل اورژانس شدند.

مسوول آتش‌نشانی ساری خاطرنشان کرد: سه نفر از همکاران ما نیز در عملیات مهار آتش آسیب دیدند که برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

دومیرکلایی گفت: در حال حاضر آتش مهار شده و ایمن‌سازی و لکه‌گیری در حال انجام است. دلیل وقوع اتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است.