حاشیه‌سازی مهم‌ترین سد در توسعه مازندران

حرف آنلاین:استاندار مازندران گفت: حاشیه‌سازی مهم‌ترین سد موجود در توسعه مازندران است. ربیع فلاح جلودار در مراسم مذهبی و سنتی دعوتین امامزاده عبدالله(ع) و حاج شیخ موسی بند پی شرقی اظهار داشت: اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های دولت است. وی افزود: با توجه به تحریم‌های سخت و ممتد دشمنان، کشور با کمبود اعتبارات مواجه […]

حرف آنلاین:استاندار مازندران گفت: حاشیه‌سازی مهم‌ترین سد موجود در توسعه مازندران است.

ربیع فلاح جلودار در مراسم مذهبی و سنتی دعوتین امامزاده عبدالله(ع) و حاج شیخ موسی بند پی شرقی اظهار داشت: اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های دولت است.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های سخت و ممتد دشمنان، کشور با کمبود اعتبارات مواجه بوده به طوری که سال گذشته تنها  25 درصد اعتبارات مازندران اختصاص یافت این در حالی است که برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره نیازمند اعتبار مناسب و زمان طولانی است.

فلاح جلودار بیان داشت: سال 92 رشد اقتصاد تنها 5/5 درصد بوده این در حالی است که وضعیت درآمدی مردم 30درصد کاهش یافته است لذا تنها راه برون‌رفت از این مشکل تعامل و مشارکت مردمی  است.

این مسئول اذعان داشت: دولت تدبیر و امید سعی دارد با ایجاد عدالت اجتماعی و اقتصادی در تمام مناطق این امکان را فراهم کند تا مردم در تصمیمات مهم کشور با دولت همکاری و مشارکت داشته باشند.

استاندار مازندران تعامل سازنده با دنیا را برای سازندگی حق همه کشورها برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید موفق شده تا با مسئولان کشوری 100 درصد تعامل ایجاد کند و در عرصه بین‌المللی نیز اقدامات اساسی انجام داده است.

فلاح تصریح کرد: حضور در عرصه بین‌المللی و حفظ شانیت و جایگاه کشور حق مسلم ما بوده و باید برای دست‌یابی به آن تلاش کنیم.

این مسئول از قابل اجرایی بودن اقتصاد مقاومتی در منطقه خبر داد و بیان داشت:  منطقه بندپی این قابلیت را دارد با برنامه‌ریزی مدون به مرکز مهم علمی، مذهبی و گردشگری کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به  اینکه  نیازمند  تهیه  طرح جامع  برای توسعه منطقه  و بارگاه امامزاده عبدالله و شیخ موسی هستیم ، اذعان داشت: در صورت آماده شدن طرح، آمادگی هرگونه حمایت از سوی استانداری وجود دارد که در این راستا نیازمند مشارکت مردم هستیم.

فلاح حاشیه‌سازی را مهم‌ترین سد پیش رو توسعه استان برشمرد و گفت: اینکه بعضی‌ها سعی دارند با حاشیه‌سازی استان را به چالش بکشند نه تنها موفق نخواهند شد بلکه جلوی توسعه استان را خواهند گرفت که این امر بزرگ‌ترین خیانت به مردم است.

فلاح جلودار افزود: ما جهادگران عرصه سازندگی هستیم که در شرایط سخت جنگ و بعد از جنگ توانستیم بر مشکلات بی‌شماری فائق آئیم، با همین  نگرش و مشارکت مردم توانستیم  با ساماندهی و برنامه‌ریزی مدون سرمازدگی و سیل اخیر استان را مدیریت کنیم.

وی رفع مشکل آب، احداث بیمارستان، جاده و رفع مشکل جنگل‌نشینان را امری ضروری برشمرد و بیان داشت: تا زمانی که مسئولان اجرایی آمایش منطقه‌ای نداشته باشند در عرصه‌های اجرایی مشکل خواهیم داشت./فارس