حادثه برای بازیگر سینما و تلویزیون در جاده کندوان

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن سه نفر که یکی از آنها ساعد سهیلی بازیگر بود بر اثر برخورد خودروی پراید در در منطقه ولی آباد جاده کندوان خبر داد. زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف آنلاین، اظهار کرد: در ساعت ۱ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز […]

lottery-saedsoheili-scenes

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن سه نفر که یکی از آنها ساعد سهیلی بازیگر بود بر اثر برخورد خودروی پراید در در منطقه ولی آباد جاده کندوان خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف آنلاین، اظهار کرد: در ساعت ۱ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز ۱۴ خرداد خبر یک تصادف به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس ولی آباد به محل حادثه واقع در منطقه ولی آباد جاده کندوان اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه دو آقای دیگر، سرنشینان خودروی پراید بودند به دلیل انحراف و برخورد با کوه مصدوم شدند.

اشکپور تصریح کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات در مانی اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند که خوشبختانه حال هیچ یک از مصدومان وخیم گزارش نشد.