جمع آوری کمک های ارامنه کاتولیک هایگاشن نور در ماه رمضان

به مناسبت ماه مبارک رمضان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و اهداء به خانواده‌های بی بضاعت توسط ارامنه کاتولیک هایگاشن صورت گرفت. به گزارش حرف آنلاین، به مناسبت ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعضای شورای ارامنه کاتولیک هایگاشن شهرستان نور با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نور، داوود فلاح، رئیس اداره […]

5065f45710707da03cdc79fb2890413b_XL

به مناسبت ماه مبارک رمضان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و اهداء به خانواده‌های بی بضاعت توسط ارامنه کاتولیک هایگاشن صورت گرفت.

به گزارش حرف آنلاین، به مناسبت ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعضای شورای ارامنه کاتولیک هایگاشن شهرستان نور با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نور، داوود فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و دیگر مسئولان جمع آوری و برای کمک به نیازمندان تحویل کمیته امداد امام خمینی نور شد.

کارینه نقاش عضو شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک و مدیریت هایگاشن با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهارکرد: توجه‌ به نیازمندان و کمک‌های انسان‌دوستانه وظیفه هر شخصی در هر مسلک، مقام و کشوری است و ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به فقرا و نیازمندان و حمایت از آسیب دیدگان جامعه مدنی است.

وی با اشاره به پنجاهمین سال افتتاح اردوگاه ارامنه کاتولیک هایگاشن در شهرستان نور تصریح کرد: اعضای شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک هایگاشن تصمیم گرفتند تا به همین مناسبت در ایام ماه مبارک رمضان مشارکتی در امر خیریه برای مردم شهرهای نور و رویان داشته باشند.

مدیر اردوگاه هایگاشن با اشاره به اهدای سبد کالا در ماه مبارک بیان کرد: با مشورت به این نتیجه رسیدیم کمک‌ به خانوارهای نیازمند در قالب سبد کالا می‌تواند مؤثرتر باشد و در همین ارتباط تصمیم گرفتیم تا با تهیه برخی از اقلام ضروری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بتوانیم سهم کوچکی در این امر خداپسندانه داشته باشیم.