مازندران استانی با خدمات ملی گردشگری

محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با همراهی معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان و هیئت همراه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان رامسر بازدید و از خدمات ارائه شده جوانان استان تقدیر کرد. به گزارش حرف آنلاین، دکتر محمود محمدی نسب با همراهی معاون دانش آموزی […]

photo_2018-03-27_12-57-04

محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با همراهی معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان و هیئت همراه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان رامسر بازدید و از خدمات ارائه شده جوانان استان تقدیر کرد.

به گزارش حرف آنلاین، دکتر محمود محمدی نسب با همراهی معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان از پست ایمنی و سلامت شهرستان رامسر بازدید کرد و از نزدیک در جریان آمادگی پست های نوروزی استان و فعالیت های جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران قرار گرفت.
در این بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر اینکه جوانان طلایه داران و سرمایه های اصلی جمعیت هلال احمر هستند؛ گفت: جمعیت هلال احمر مازندران جمعیتی بسیار موفق است که همواره اعضای جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران آن آماده خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه هستند. وی گفت: از آنجایی که استان مازندران به لحاظ موقعیت اقلیمی و طبیعی مورد توجه هموطنان در سراسر کشور می باشد؛ لذا به عنوانی یک استان ملی شناخته شده است که خدمات ملی ارائه می دهد و همواره در خدمت رسانی پیشگام است.
دکتر محمدی نسب با تاکید بر استراتژی های اجرایی استان مازندران در هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت، تصریح کرد: استراتژی نفر به روز و داوطلبانه اعضا، نشان دهنده ی بینش وسیع مدیران استان مازندران می‌باشد که بیانگرحضور حداکثری اعضا است. دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه این بازدید از حضور اعضای تیم دادرس در پست ایمنی و سلامت و همچنین کسب موفقیت های این تیم در مسابقات تقدیر کرد.
در پایان این بازدید دکتر محمدی نسب از فضای سنتی، سفره هفت سین با نماد کشور ایران و همچنین طرح ابتکاری شهرک بهرفت بازدید کرد و در پایان با امضای میثاق نامه کمپین ملی نه به تصادفات به این پویش ملی پیوست.