جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر در آمل

حرف آنلاین:اعضاي شوراي اسلامی شهر بهشهر از پروژه هاي شهري آمل بازدید کردند. خسرو ابراهیم زاده در جلسه مشترک با اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بهشهر در آمل با بيان اينكه وحدت و مديريت جهادي رمز موفقیت شورا و شهرداری آمل در انجام پروژه های متعدد شهری است افزود : وحدت اعضاء ، تمرکز […]

حرف آنلاین:اعضاي شوراي اسلامی شهر بهشهر از پروژه هاي شهري آمل بازدید کردند.

خسرو ابراهیم زاده در جلسه مشترک با اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بهشهر در آمل با بيان اينكه وحدت و مديريت جهادي رمز موفقیت شورا و شهرداری آمل در انجام پروژه های متعدد شهری است افزود : وحدت اعضاء ، تمرکز بر پروژه ها و جلوگیری از پراکنده کاری ، الویت بندی پروژه ها ، هدفمندی بودجه  شهرداری و سازمان های وابسته از جمله موفقیت های این دوره از شوراست .

ابراهیم زاده با بیان اینکه برای انجام پروژه های فرهنگی ، عمرانی و خدماتی آمل گامهای خوبی در آغاز سال ۹۳ برداشته شده است تصریح کرد : برای تصویب بودجه سال ۹۳ بیش از ۲۰۰ ساعت زمان کارشناسی صرف شد و به جرات می توان گفت بودجه سال ۹۳ با حساسیت و پشتوانه فکری بسته شد.

وی با اشاره به اینکه مردم برای پرداخت عوارض شهری هزینه می کنند و بایستی خدمات شایسته دریافت کنند ، گفت : وعده ای که به مردم داده می شود بایستی اجرایی و عملیاتی شود .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری ، ایجاد پارک محلات و بازگشایی بلوار ولایت از برنامه های دارای الویت این شورا و شهرداری است اظهار داشت : شورا و شهرداری آمل آمادگی هرگونه همکاری و تعامل را با شوراي اسلامي شهر و شهرداری بهشهر دارد .

احمد اميرسليماني شهردار آمل نيز در اين جلسه ، با اشاره به اینکه بهره گیری از تجربیات دو شورا و شهرداری برای شهروندان دو شهر ( آمل و بهشهر ) سودمند خواهد بود ، گفت : تعامل خوب شورا و شهرداری آمل ، سبب ایجاد درآمد های پایدار برای مجموعه شده است .

شهردار آمل با اشاره به داشتن ۹ سازمان وابسته در مجموعه شهرداری آمل تصریح کرد : اخذ مجوز برای تاسیس دو سازمان میادین میوه و تره بار و سرمایه گذاری ، از طریق وزارت کشور در حال پیگیری است .

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه احداث راه های دسترسی و بازگشایی خیابان ها ، موجب ورود سرمایه گذار و انبوه ساز در این منطقه می شود تصریح کرد : در نهایت این کار موجب آبادانی و رفاه محله و شهروندان می شود .

DSC_0326

اضافه می شود ؛ در این نشست ، خدیجه قدرت ، خزانه دار ، مسعود تسلیمی ، نائب رئیس و دکتر فرزین محمودی پاتی ، سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل و رئیس ، نائب رئیس ، رئیس کمیسیون طرح و توسعه گردشگری ، رئیس کمیسیون  فنی و خزانه دار شورای اسلامی شهر بهشهر حضور داشتند .

همچنین در خاتمه اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر از پروژه های شهری با همراهی اعضای شورا و شهردار آمل ، بازدید کردند./روابط عمومی شورای شهر آمل