جشنواره بین المللی فیلم وارش را دائمی کنید

حسین نیازآذری عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان بابل در یک روز برفی درخیابان بهارستان  ودر طبقه چهارم ساختمان فرهنگی کشور  به دیدار سید عباس صالحی وزیر متفکر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت تا از دغدغه های فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه اش بگوید. دراین دیدار صمیمانه ابتدا نیازآذری از […]

حسین نیازآذری عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان بابل در یک روز برفی درخیابان بهارستان  ودر طبقه چهارم ساختمان فرهنگی کشور  به دیدار سید عباس صالحی وزیر متفکر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت تا از دغدغه های فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه اش بگوید.

دراین دیدار صمیمانه ابتدا نیازآذری از مزیت و توانمندی های مراکز و فعالان فرهنگی و هنری شهرستان بابل که در رشته های مختلف فعالیت می کنند گزارشی به مرد اول فرهنگی کابینه دکتر روحانی داد.

رییس مجمع نمایندگان استان همچنین با تشکر و اعلام رضایت از مسوولان فرهنگی استان مازندران و شهرستان بابل در گزارش خود از مشکلات ، مطالبات، کمبود ها و انتظارات اهالی پرتلاش و با نشاط  فرهنگ و هنر بابل و خبرنگاران و اصحاب مطبوعات نیز سخن گفت و البته این ها را مکتوب کرد و از وزیر طلب یاری خواست.

وی درخواست دائمی شدن جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش در تقویم سینمایی کشور، کمک به دانشنامه مازندران ، کمک به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، تجهیز  سالن تئاتر و نگارخانه مجتمع فرهنگی شهرستان و کمک به کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بصورت مکتوب به وزیر داد که دکتر سید عباس صالحی یکایک درخواست ها رابا نظر مساعد پاراف کرد و به معاونین مربوطه تاکید کرد درخواست هارا پیگیری نمایند.

دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از استماع گزارش فرهنگی نماینده بابل ضمن ابلاغ سلام به اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بابل از مساعی ارزشمندشان قدردانی کرد. وی ضمن استقبال از پیگیری نمایندگان پیرامون مسائل حوزه فرهنگ و هنر آمادگی خویش را برای حمایت کامل از دغدغه های تلاشگران این حوزه اعلام داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین نشست با اعلام اینکه حتما در سال آینده به بابل سفر خواهد کرد، دکترسیدهادی حسینی معاون حقوقی، پارلمانی  و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مامور کرد تا در اسرع وقت با سفر به شهرستان فرهنگی بابل از نزدیک با هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان دیدار نماید و گزارشی از مسائل و مشکلات انجمن ها، مراکز ،اماکن و کانون های فرهنگی و هنری شهرستان برای وزیر تهیه نماید.