جزییات مراکز خاص بهزیستی نگهداری بی‌خانمان‌ها در مازندران

حرف آنلاین: معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان مازندران طی اطلاعیه‌ای، متنی به شرح زیر صادر کرد؛ تعداد بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها در جهان هر روز در حال زیاد شدن است و این فقر و بی‌خانمانی می‌تواند به مشکلات زیادی مثل اعتیاد و خلافکاری منجر شود. کارتن‌خواب‌ها کسانی هستند که نتوانسته‌اند پابه‌پای توسعه جامعه، گام بردارند […]

حرف آنلاین: معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان مازندران طی اطلاعیه‌ای، متنی به شرح زیر صادر کرد؛

تعداد بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها در جهان هر روز در حال زیاد شدن است و این فقر و بی‌خانمانی می‌تواند به مشکلات زیادی مثل اعتیاد و خلافکاری منجر شود.

کارتن‌خواب‌ها کسانی هستند که نتوانسته‌اند پابه‌پای توسعه جامعه، گام بردارند و از قافله عقب مانده‌اند…انسانهای بسیاری در جهان وجود دارند که نشان داده‌اند توانسته‌اند با تلاش خود و کمک دیگران از جای خود بلند شوند و به زندگی سالم برگردند.

در این جهت بهزیستی استان مازندران مراکزی برای پناه این افراد بنا نهاده که در این مراکز در روز و شب، خدماتی خاص برای معتادان خیابان گرد درنظر گرفته شده و ارائه تمام خدمات به صورت رایگان امکان پذیر است.

شهروندان عزیز و گرامی ،لطفا در صورت مشاهده این افراد در سطح شهر به این آدرس ها راهنمایی یا با این شماره ها تماس حاصل نمایید:

ساری؛ مرکز گذری و سرپناه شبانه مردان پرستو واقع در سه راه جویبار، خاورداران،جنب ایستگاه فشار قوی برق
تماس: 09111554099

ساری؛ مرکز گذری و سرپناه شبانه زنان جمعیت حمایت از بهبودیافتگان،خیابان ۲۲ بهمن روبروی کوچه هفدهم
تماس: 09127639553