جریمه کرونایی از روی پلاک خودرو از ۲۰ اسفند

حرف آنلاین: دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا گفته که پلاک خودروهایی که واکسیناسیون آن‌ها تایید نشود از ۲۰ اسفند در صورت تردد بین جاده‌ای جریمه می‌شوند. حسین قاسمی در هفتاد و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی در ستاد پلیس راهور اعلام کرد که بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری […]

حرف آنلاین: دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا گفته که پلاک خودروهایی که واکسیناسیون آن‌ها تایید نشود از ۲۰ اسفند در صورت تردد بین جاده‌ای جریمه می‌شوند.

حسین قاسمی در هفتاد و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی در ستاد پلیس راهور اعلام کرد که بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، مصوب شده که ترددها به دو موضوع واکسیناسیون و عدم بیماری مشروط شد.

به اذعان وی طبق آخرین مصوبه افرادی که سه ماه از دوز دوم آن‌ها گذشته، دوز سوم را تزریق و مستند به اطلاعات سامانه، خدمات را دریافت کنند.

این مسئول عنوان کرد که حدود ۶ تا هشت میلیون نفر واکسینه نشده‌اند البته بخش عمده‌ای از آن‌ها شامل دانش‌آموزان می‌شوند و فکر می‌کنیم حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا دو میلیون پلاک خودرو (صاحب خودرو)، واکسینه نشده‌ باشند و قرار است با تبادل اطلاعات در بستر سامانه، کنترل‌ها صورت بگیرد.

به گفته وی پلاک‌هایی که واکسیناسیون آن‌ها تأیید نشود یا انجام نشده باشد، جریمه شوند و مابقی مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

قاسمی کاهش تاب‌آوری در بین مردم و واکسینه شدن ۸۵ درصد از جمعیت کشور را علت عدم اجرای طرح‌های محدودیت در سال‌های قبل اعلام کرد.