استاندار مازندران : جانبازان شهیدان زنده هستند

استاندار مازندران گفت : جانبازان شهیدان زنده هستند و به علت خاص الهی ماندند تا به نسل جدید به طور عینی و طبیعی بگویند که در دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در آئین تجلیل و تکریم از جانبازان قطع نخاعی استان مازندران در هتل میزبان بابلسر ، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت : جانبازان سال‌های سال درد، رنج و مشقات زیادی را متقبل شدند و خانواده جانبازان بواسطه ایثار و رشادت‌هایشان در این جایگاه جانبازی سهم دارند و ما مدیون همه ایثارگری‌های شما هستیم.

وی با بیان اینکه جایگاه جانبازان والاست و جانبازان پسشکسوتان جهاد و شهادت و یاران واقعی شهدا هستند، افزود: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که تداعی کننده همه ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

استاندار مازندران ادامه داد: پیام این برنامه این است که ما جانبازان از همه هستی‌مان برای حفظ ارزش‌های انقلاب گذشتیم تا جامعه بتواند مسیر الهی ارزش‌های انقلاب اسلامی را طی کند.

حسینی‌پور با بیان اینکه جانبازان نماد واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: جانبازان نماد واقعی شهدا و نماد واقعی روز‌های سخت دفاع مقدس برای نسل امروز هستند و در طول سال‌ها رنج فراوانی را تحمل کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: جانبازان قطع نخاعی سال‌های سال مقاوم و استوار علی‌رغم همه کم و کاستی‌ها در مقابل دشمنان ما ایستادند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بسیاری از شهر‌ها جلودار بودند و این بصیرت و شجاعت و ایثار قابل تحسین است.

حسینی‌پور با بیان اینکه جانبازان با گذشت ۴۴ سال از انقلاب هنوز میدان دار و پیشرو هستند بیان کرد: این تکلیف مسئولین را سنگین می‌کند و این حضور پیام دارد که ما مسئولین برای حل مشکلات جامعه تلاش مضاعف کنیم.

وی عنوان کرد: جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد سهم زیادی در انقلاب دارند و این‌ها شهیدان زنده هستند و به علت خاص الهی ماندند تا به نسل جدید به طور عینی و طبیعی بگویند که در دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد.

حسینی پور اذعان داشت: جانبازان نماد و آیینه همه خوبی‌های دفاع مقدس هستند و فلسفه حضورشان همین است و این‌ها یادگاران دفاع مقدس و شهدای عزیز در بین ما و جامعه هستند و حضور معنوی‌شان چراغ هدایت جامعه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه همسران جانبازان که بیش از ۳۵ سال از جانبازان قطع نخاعی پرستاری می‌کنند جایگاه‌شان کمتر از جانبازی نیست، گفت: همسران جانبازان به جانبازان بی‌منت خدمت می‌کنند و به عشق ارزش‌های والای اسلامی و عاشقانه به آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

حسینی پور اظهار کرد: ایثارگری و تلاش و جهاد زینب گونه همسران جانبازان تداعی کننده همان راه و مسیر حضرت زینب (س) است و این همسران مسیر حضرت زیب (س) را در جامعه ما تداعی می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرزندان جانبازان محرومیت‌هایی دارند و این فرزندان هم ایثارگر هستند و با تحمل شرایطی که دارند ایثارگری می‌کنند و در دفاع از انقلاب حضور ارزشی و معنوی دارند.

استاندار مازندران با تقدیر از دستگاه‌های خدمت رسان به جانبازان خاطرنشان کرد: خداوند بزرگترین ارزش و توفیق را نصیب این عزیزان کرد.