ثبت ۹ درصد تردد راههای کشور در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ۹ درصد کل ترددهای کشور در جاده های استان به ثبت می رسد.  احمد آفرین محمدزاده ظهر دوشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان به نرخ کل ترددهای استان اشاره کرد و افزود: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون تعداد یک میلیون و ۱۵۸ هزارو ۷۸۹دستگاه خودرو […]

2746919

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ۹ درصد کل ترددهای کشور در جاده های استان به ثبت می رسد.

 احمد آفرین محمدزاده ظهر دوشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان به نرخ کل ترددهای استان اشاره کرد و افزود: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون تعداد یک میلیون و ۱۵۸ هزارو ۷۸۹دستگاه خودرو از شش محور مواصلاتی به مازندران وارد شده اند.

وی به تفکیک آمار تردد ها پرداخت و ادامه داد: یک میلیون و ۹۱ هزارو ۱۳۲ دستگاه خودرو سواری  و ۸ هزارو ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به همراه  ۵۹ هزارو ۲۲۲ سایر وسایل نقلیه  سنگین نرخ ترددهای ورودی به استان است.

مدیرکل راهداری مازندران  به آمار کلی ۸۶۷ هزار تردد خروجی از استان اشاره کردو به تفکیک این ترددها  پرداخت و تصریح کرد: نرخ تردد خروجی از  استان ۷۹۹ هزارو ۶۶۲ دستگاه سواری و ۷هزارو ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و  بیش از  ۵۹هزار وسیله سنگین بوده است.

محمدزاده  با اشاره به اینکه ۹درصد کل ترددهای کشور در مازندران به ثبت می رسد، خاطر نشان کرد: میزان کل ترددهای درون استانی ۱۹ میلیون بوده که محورهای ساری- قائم شهر و بلعکس به همراه محور  بابل- قائم شهر از پرتردد ترین محورهای استان هستند./مهر