ثبت نام 400 کتابفروشی در طرح «عیدانه کتاب» در مازندران

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران گفت: با گذشت ١١ روز از آغاز ثبت نام از کتابفروشی ها برای مشارکت در طرح «عیدانه کتاب» در مازندران، ٤٢٣ کتابفروشی متقاضی حضور در این طرح هستند . عباس زارع، با اشاره به اینکه این طرح از ١٥ اسفند ٩٦ تا ١٥ فروردین ٩٧ در کتابفروشی های عضو […]

3

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران گفت: با گذشت ١١ روز از آغاز ثبت نام از کتابفروشی ها برای مشارکت در طرح «عیدانه کتاب» در مازندران، ٤٢٣ کتابفروشی متقاضی حضور در این طرح هستند .

عباس زارع، با اشاره به اینکه این طرح از ١٥ اسفند ٩٦ تا ١٥ فروردین ٩٧ در کتابفروشی های عضو طرح اجرا می شود؛ بیان کرد: در این طرح می توان کتاب های عمومی را با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب های کودک و نوجوان را با ٢٥ درصد تخفیف از کتابفروشی های عضو طرح خریداری کرد .

زارع افزود: تنها کتابفروشی هایی می توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند؛ هم چنین کتب آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک و کتابهایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذکور نخواهند بود.

زارع تاکید کرد: یارانه اختصاص یافته برای هر کتابفروشی در عیدانه کتاب ٢٠ میلیون ریال در مرحله اول است؛ که در صورت رعایت ضوابط و قوانین امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است و خریدار می تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح « عیدانه کتاب » کتابهای خود را خریداری کند.