ریزش پی ساختمان ۳ طبقه در بابل خسارتی نداشت

حرف آنلاین: روابط عمومی آتش نشانی بابل گفت: ریزش پی ساختمان سه طبقه در بابل با ورود نیروهای امدادی خسارتی نداشت، تا زمان ایمن‌سازی کامل، این ساختمان و ساختمان‌های مجاور تخلیه شد.

مجتبی رجبعلی نژاد در گفت‌وگو با حرف مازندران، گفت: عصر امروز با خبری مبنی بر ریزش پی یک ساختمان سه طبقه در بلوار جانبازان بابل به منطقه اعزام شدیم.

وی افزود: در اولین اقدام تخلیه کامل، ساختمان و ساختمان‌های اطراف و همچنین قطع جریان گاز و برق نیز صورت گرفت.

رجبعلی نژاد با بیان اینکه هم اکنون نیروهای نیروهای امدادی و آتش‌نشانان در محل حضور دارند، تاکید کرد: احتمال داده شد این ریزش ناگهانی به‌دلیل انجام گودبرداری در ساختمان رخ داده باشد و در حال حاضر نیز امکان ریزش کل ساختمان وجود دارد‌.

روابط عمومی آتش‌نشانی بابل خاطرنشان کرد: کار ایمن‌سازی و مقاومسازی ساختمان طبق نظرات کارشناسی در حال انجام بوده و نیروهای شهرداری شهرستان بابل در حال بتن ریزی هستند تا استحکام کافی حاصل شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشی از ساکنین با اخطاریه کتبی واحد پیشگیری ما به منزل اقوام رفته و برخی دیگر توسط شهرداری بابل سکنی داده شدند، تاکید کرد: این ساختمان فعلا تخلیه باقی میماند تا خطر برطرف شود.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته خبر ریزش برج‌های دوقلوی متروپل در آبادان ترس و وحشت زیادی بین مردم کشور ایجاد کرده است، خوشبختانه به گفته ریزش ناگهانی پی ساختمان سه طبقه در بابل با ورود به‌موقع نیروهای امدادی مهار شد و حادثه متروپل تکرار نشد.