توطئه بازداشت عضو شورا در آستانه انتخابات

حرف آنلاین: در آستانه انتخابات هیات رئیسه شورا شهر در یکی از شهرهای استان ، توطئه از میدان به درکردن رقیب با دخالت دادستانی خنثی شد. پس از اطلاع مسئولان شهرستانی از وقوع یک توطئه حساب شده!  و ارتباط آن با انتخابات هیات رئیسه شورای شهر، تصمیم گرفته شد تا فعلا همه چیز در سکوت […]

حرف آنلاین: در آستانه انتخابات هیات رئیسه شورا شهر در یکی از شهرهای استان ، توطئه از میدان به درکردن رقیب با دخالت دادستانی خنثی شد.

پس از اطلاع مسئولان شهرستانی از وقوع یک توطئه حساب شده!  و ارتباط آن با انتخابات هیات رئیسه شورای شهر، تصمیم گرفته شد تا فعلا همه چیز در سکوت محض! باشد و لطمه ای به انتخابات داخلی شورا نخورد و رئیس و دیگر اعضاء هیات رئیسه در کمال آرامش انتخاب گردند. نکته مهم در این ماجرا عطش برخی از بیرونی ها! است که تمایل شدید دارند تا با هر شکلی که شده فرد مورد نظر خود را بر کرسی ریاست شورا بنشانند!  ظاهرا قراراینگونه  بود تا طی یک افشاگری سایتی!، ارتباط یک عضو شورا با یک سرمایه گذار در بوق و کرنا شود و بدینوسیله عضو مورد اشاره که از شانس رئیس شدن برخوردار است از گردونه رقابت خارج شود. جالب اینجاست که رئیس فعلی شورای مذکور با مراجعه به مسئولین ذی صلاح خواستار بازداشت همکار دیروز و رقیب امروز! می شود که البته با هوشمندی دادستانی این شهرروبرو شده و در نهایت طرح مذکور ناکام از آب در می آید! این داستان پلیسی! و شورائی! زمانی جالب تر می شود که  رد پای یک مدیر مرکز نشین که خیلی به شهر مذکور لطف! دارد و در حقیقت لطف الله! شهر مورد اشاره نیز هست هم در آن دیده شد. رد پائی که بنا به عصر ارتباطات در یک تلفن همراه قابل رویت است!