توزیع ۹۰۰ دستگاه ماشین‌آلات بین دهیاری‌های مازندران

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۹۰۰ فقره ماشین‌آلات در استان مازندران در اختیار دهیاری‌ها است گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره توسط دولت به روستاهای کشور اختصاص یافت که خدمت بزرگی در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولید است. خسرو طالبی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای […]

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۹۰۰ فقره ماشین‌آلات در استان مازندران در اختیار دهیاری‌ها است گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره توسط دولت به روستاهای کشور اختصاص یافت که خدمت بزرگی در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولید است.

خسرو طالبی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر بابیان اینکه در نگاه توحیدی و نظام خدا ما را حاکم بر سرنوشت دانست گفت: تعامل بین دهیاران و شوراهای اسلامی سبب پیشرفت امورات روستاها می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استان مازندران تصریح کرد: به لحاظ ساخت‌وسازهای غیرمجاز نگاه ما به برخی دهیاران منطقه منفی است.وی افزود: صدور مجوز غیرقانونی خلاف قانون بوده و باید طبق مقررات و در تراز نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

طالبی خاطرنشان کرد: ۳۶ اداره و سازمان به روستاها خدمات می‌دهند که باید اختیارات به دهیاران و شوراها واگذار شود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه اقدام کنند. وی گفت: روزمرگی در انجام امورات و تفرقه‌افکنی سبب عدم پیشرفت روستاها می‌شود و باید باکار جمعی و تعامل نسبت به پیشبرد امورات روستاها اقدام کنیم. محمد آزاد فرماندار رامسر نیز اظهار کرد: شاخص‌های شهرستان رامسر در مقایسه با شهرهای استان رتبه زیر ۱۰ دارد. وی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر بابیان اینکه شوراهای اسلامی دهیاران اقدامات خوبی در روستاها انجام دادند گفت: پس از پیروی انقلاب ۱۰ هزار پروژه در شهرستان رامسر بهره‌برداری شد و خدمات‌رسانی به مردم روستاها توسط دهیاران و شوراها به‌خوبی انجام شد.

آزاد تصریح کرد: مسئولین در همه رده‌ها تلاش می‌کنند تا باکار جمعی و مشارکت مردمی سبب توسعه منطقه و حل مشکلات مردم شوند.