توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود

فریدونکنار-خبرنگار حرف: فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود. خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با حرف با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی دارای ابعاد زیادی است که تکیه بر توان داخلی و تقویت و […]

3

فریدونکنار-خبرنگار حرف: فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با حرف با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی دارای ابعاد زیادی است که تکیه بر توان داخلی و تقویت و توسعه این مهم در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، اگر به معیشت مردم که از تاکیدات مقام معظم رهبری است توجه شود و بحث تولید داخلی جدی گرفته شود موجب رونق اقتصادی در داخل کشور می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: اگر مصرف‌کنندگان کالای ایرانی را در سبد خرید خود قرار دهند موجب رونق بازار داخلی می‌شوند که این امر موجب توسعه اقتصادی کشور شده و بخشی از این سود با افزایش اشتغال، به مصرف کنندگان برمی‌گردد و جامعه به آرامش می‌رسد.

باقرزاده با تاکید بر اینکه بیانات رهبری از نگاه کارشناسانه، دلسوزانه و واقع بینانه مطرح می‌شود، افزود: مردم باید با اطمینان خاطر در مسیر مشخص شده از سوی رهبری حرکت کنند تا نقشه‌های دشمن خنثی شده و موجب افزایش کار و رونق اقتصادی شوند.

وی بر لزوم تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان در خط مقدم تلاش برای تحقق شعار سال هستند و باید با باور صحیح در پی اقدامات مناسب باشند چراکه اگر مسئولی نسبت به یک جریان باور درستی نداشته باشد و اقدام شایسته‌ای را انجام ندهد، مردم هم آن موضوع را به صورت جدی دنبال نخواهند کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: مسئولان باید با جلوگیری از واردات بی‌رویه، بسترهای تولید و عرضه کالا را برای حمایت از کالای ایرانی فراهم کنند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای که مردم و مسئولان از رهنمودهای رهبری پیروی کردند جمهوری اسلامی به پیروزی‌های زیادی دست پیدا کرد و در حال حاضر هم نیاز است تا با عزم جدی برای نجات آینده کشور در حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.