تلاش ها برای وضعیت حجاب و سالمسازی دریا کافی نیست

امام جمعه بابلسر از وضعیت عفاف و حجاب و طرح های سالمسازی دریا در مازندران انتقاد کرد و گفت:اگر مسئولان نمی توانند در برابر گستاخی و ولنگاری هنجارشکنان کاری کنند اعلام کنند تا بر اساس وصیت امام (ره)مردم خود وارد صحنه شوند. به گزارش حرف آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان امام جمعه بابلسر […]

امام جمعه بابلسر از وضعیت عفاف و حجاب و طرح های سالمسازی دریا در مازندران انتقاد کرد و گفت:اگر مسئولان نمی توانند در برابر گستاخی و ولنگاری هنجارشکنان کاری کنند اعلام کنند تا بر اساس وصیت امام (ره)مردم خود وارد صحنه شوند.

به گزارش حرف آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان امام جمعه بابلسر در خطبه های این هفته که در مصلی المهدی این شهرستان برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق افزود: از زحمات مسئولان که دارند تلاش هم می کنند تشکر می کنیم اما نگاه به وضعیت بغرنج عفاف و حجاب در جامعه نشان می دهد که این تلاش ها اصلا کافی نیست.

 وی به جلسات طرح سالم سازی دریا اشاره کرد و گفت: براستی خروجی این جلسات که با عنوان سالم سازی دریا برگزار می شود چیست؟! چرا خروجی آن را در جامعه نمی بینیم ؟ مگر نه اینکه باید خروجی این جلسات را در جامعه قابل رویت باشد پس چرا نیست؟!

 امام جمعه بابلسر خطاب به مدیریت ارشد اظهار داشت: آقای استاندار؛ما ضمن تشکر از تلاش هایتان اما به شما هشدار می دهیم باید فکری به حال این وضعیت کرد متاسفانه کار دارد به جائی می رسد که دیگر متدینین احساس ناامنی می کنند. ما به مسئولین می گوییم که اگر واقعا نمی توانید کاری بکنید به صراحت بگوئید تا مردم خود وارد صحنه شوند و این وضعیت آشفته را سامان ببخشند.

 حجت الاسلام طلابیان به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: حرمت ماه رمضان باید حفظ شود کسی حق ندارد به بهانه مسافرت بصورت علنی روزه خواری کند مسافر احترامش قطعا لازم اما حرمت ماه خدا بسیار بزرگتر از هر چیز دیگری است. یادآور می شود.

 اظهارات امام جمعه بابلسر با تکبیر و تائید نمازگزاران همراه  بود.