تقویم لیگ آماتورگونه است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه مهاجم مصدوم این تیم در بارسلون حضور دارد، از نحوه برنامه ریزی لیگ برتر گلایه کرد و گفت: تقویم مسابقات آماتورگونه است. وی ادامه داد: ما باید تیممان را برای دو دیدار برابر نفت و الریان آماده کنیم. خوشحال هستم که ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم و الان […]

3

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه مهاجم مصدوم این تیم در بارسلون حضور دارد، از نحوه برنامه ریزی لیگ برتر گلایه کرد و گفت: تقویم مسابقات آماتورگونه است.

وی ادامه داد: ما باید تیممان را برای دو دیدار برابر نفت و الریان آماده کنیم. خوشحال هستم که ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم و الان پنج بازیکن ما در تیم ملی هستند؛ این یک تعریف خوبی است برای باشگاه که توانسته ۶ بازیکن ملی داشته باشد و این نشان دهنده تمرینات خوب و عملکرد قابل قبول است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش ما عملکرد بسیار خوبی داشته باشند، با شرایط بهتری به استقلال بازگردند و در تیم خود هم موفق باشند.شفر تصریح کرد: این برنامه ریزی برای ما خوب نیست که بازیکنان هشتم فروردین ماه از تیم ملی برگردند، نهم فروردین ماه برابر نفت و سیزدهم فروردین ماه برابر الریان بازی کنند.

وی ادامه داد: ممکن نیست بازیکنان ما بخواهند هفتم فروردین ماه برای تیم ملی، نهم فروردین ماه در لیگ و سیزدهم مقابل الریان در آسیا بازی کنند، این مسئله ممکن است باعث مصدوم شدن ملی‌پوشان شود و این شرایط برای ما بسیار سخت است؛ به دلیل آنکه این برنامه از قبل داده شده، در جریان آن نبودم و این برای استقلال خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که زمان بازی با نفت تهران هم تغییر کرده است، گفت: من با سازمان لیگ راجع به این موضوع صحبت کردم. این را قبل از من، برای مربیان فرستاده‌اند. آنها هم تائید کرده‌اند و دیگر قابل تغییر نیست. مجبوریم از آن اطاعت کنیم. من تقویم را دیدم و نتوانستم زمان بازی را عوض کنم و این مربوط به برنامه‌ریزی پیش از فصل می باشد.

شفر اظهار داشت: ما باید برای رتبه دوم لیگ بجنگیم و برای مرحله بعدی لیگ قهرمانان و جام حذفی تلاش کنیم؛ البته بازیکنان من هم برای جام جهانی باید آماده باشند ولی این نوع تقویم بسیار آماتورگونه است.

وی در پاسخ به این سؤال که در حال و هوای عید هستیم و شما به عنوان بزرگتر تیم، آیا به بازیکنان استقلال عیدی داده‌اید؟ گفت:  من دیروز به بازیکنان هدیه دادم، هدیه‌ای که من به بازیکنان می‌دهم، بسیار خوب است، چرا که در شش ماه گذشته کار کردند و شاید ناهاری هم به آنها بدهم.

شفر در پاسخ به این سؤال که برانکو به بازیکنان ساعت داده است و شما چه چیزی به بازیکنان هدیه می دهید؟ گفت: آیا برانکو به همه بازیکنان ساعت داده است؟ کار خیلی خوبی کرده، شاید بازیکنانشان دیر به تمرین می‌رسند و برانکو به خاطر اینکه تأخیر داشتند، این کار را کرده است!