تقدیر معاون اول رئیس‌جمهور از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

یکی از افرادی که براساس برنامه قبلی قرار است در پانزدهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب از سوی معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است. به گزارش حرف آنلاین، چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تا ساعاتی دیگر در تالار وحدت تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و […]

photo_2018-02-27_13-55-46

یکی از افرادی که براساس برنامه قبلی قرار است در پانزدهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب از سوی معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

به گزارش حرف آنلاین، چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تا ساعاتی دیگر در تالار وحدت تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم قرار است از ۱۰ اثر برتر در بخش اصلی و ۱۰ اثر  شایسته تقدیر قدردانی شود، باتوجه به اینکه از استان مازندران سه اثر به بخش نهایی و شایسته تقدیر راه یافتند، لذا یکی از افرادی که مورد تقدیر قرار می‌گیرد، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است که توانسته است در جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان اقدامات خوبی را انجام دهد و حتی در بخش نخست، چهار روستای مازندران توانستند در لیست کاندیداهای روستاهای برتر قرار بگیرند.

روستاهای کردخیل ساری، عرب‌خیل بابلسر، گلبستان نکا و قادیکلای بزرگ قائم‌شهر چهار روستایی بودند که نظر هیأت داوران جشنواره را به‌خود جلب کردند و در نتیجه، طرح‌ها و برنامه‌های روستای قادیکلای بزرگ توانست این روستا را در لیست برترین‌های بخش اصلی قرار دهد.

دو روستای گلبستان نکا و عرب‌خیل بابلسر نیز شایسته تقدیر شدند که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور از زحمات دست‌اندرکاران آنها تقدیر می‌شود.