تشکیل کانون مهندسین در روستاهای شهرستان آمل

آمل –خبرنگار حرف: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: یکی از افتخارات بنیاد مسکن تشکیل کانون مهندسین در سطح روستاها بود و این امر باعث شده تا مقاوم سازی در بحث ساخت و سازها با نظارت بنیاد مسکن در سطح روستاها انجام شود. سید جعفر رسولی در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد […]

3

آمل –خبرنگار حرف: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: یکی از افتخارات بنیاد مسکن تشکیل کانون مهندسین در سطح روستاها بود و این امر باعث شده تا مقاوم سازی در بحث ساخت و سازها با نظارت بنیاد مسکن در سطح روستاها انجام شود.

سید جعفر رسولی در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن آمل با تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی را به همراه داشته و بدون شک بنیاد مسکن یکی از مهم ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: تأمین مسکن از عمده ترین مشکلات جوانان بوده و اجرای طرح هادی و انجام پروژه های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان یکی از عمده وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در سال حمایت از کالاهای ایرانی از بنیاد مسکن شهرستان آمل انتظار داریم که همچون گذشته در رفع مشکل مسکن جوانان و روستائیان آملی عمل و در اجرای طرح هادی و انجام پروژه های عمرانی سطح روستاها کارنامه خوبی در خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان منطقه از خود به یادگار بگذارند.

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهارکرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با تلاش رئیس ـ کارکنان و اعضای آن و حمایت های همه جانبه نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، کارها و خدمات خوبی به روستائیان آملی داده اند و توانسته اند طرح هادی و پروژه های عمرانی را در سطح روستاهای شهرستان آمل اجرا و اعتبارات خوبی را جذب کنند.

این مسئول در ادامه افزود: یکی از افتخارات بنیاد مسکن تشکیل کانون مهندسین در سطح روستاها بود و این امر باعث شده تا مقاوم سازی در بحث ساخت و سازها با نظارت بنیاد مسکن در سطح روستاها انجام شود.

سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در پایان مجدداً از همه دست اندرکاران بنیاد مسکن که پیرو راه امام و شهدا برای آبادانی روستاها تلاش می کنند قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار مهندس سید اسماعیل علوی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل ضمن تبریک سال نو از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل جهت این دیدار تشکر و از زحمات دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی جهت جذب اعتبارات برای اجرای طرح های و پروژه های عمرانی روستاها تقدیر و گزارشی از عملکرد یکساله بنیاد مسکن شهرستان آمل را به جلسه ارائه کرد.