ترکیب تیم ملی تنیس روی میز اعلام شد

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در تور حرفه ای قطر، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و بازی های کشورهای اسلامی مشخص و اعلام شد. مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در حالی طی روزهای گذشته به کار خود پایان داد که از مجموع بازیکنان شرکت کننده نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی […]

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در تور حرفه ای قطر، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و بازی های کشورهای اسلامی مشخص و اعلام شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در حالی طی روزهای گذشته به کار خود پایان داد که از مجموع بازیکنان شرکت کننده نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی به ترتیب پس از اتمام دیدارهای گروهی و در اواسط دیدارهای مرحله نهایی به دلیل آسیب دیدگی انصراف دادند. پیش از آغاز مسابقات هم محمدرضا اخلاق پسند و محمد فرقدانی انصراف خود را از فهرست ۱۸ نفره اعلام کرده بودند. ضمن اینکه نیما عالمیان هم به دلیل آسیب دیدگی اصلا در این فهرست نبود.

با این شرایط و در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز افشین نوروزی و امین احمدیان در رده های اول و دوم قرار گرفتند ضمن اینکه میعاد لطفی ، حمیدرضا طاهرخانی ، محمد علی روئین تن ، امیر حسین هدایی و آرمان حاجی ئی به ترتیب سوم تا هفتم شدند.

مسابقات قهرمانی آسیا (فروردین ماه – چین)، بازی های کشورهای اسلامی (اردیبهشت ماه – آذربایجان) و مسابقات قهرمانی جهان (خردادماه – آلمان) سه رویدادی هستند که رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به منظر تعیین ترکیب تیم اعزامی به هر یک آنها برگزار شد.

به گزارش مهر،  با توجه به عملکرد بازیکنان شرکت کننده در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز و رده بندی نهایی آنها، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای اعزام به چین، آذربایجان و آلمان مشخص شد این در حالی است که از مجموع نفرات برتر رقابت های انتخابی، افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمد علی رویین تن در ترکیب تیم ملی قرار گرفته اند. نوشاد و نیما عالمیان هم  با وجود عدم حضور در مسابقات به عنوان بازیکن انتصابی در ترکیب تیم ملی برای دو رویداد قرار گرفته اند.

بنا به تصمیم فدراسیون تنیس روی میز پنج نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز یعنی افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمد علی روئین تن ترکیب این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند. این رقابت ها در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل در چین برگزار می شود.

برای بازی های کشورهای اسلامی، تیم ملی با ترکیب افشین نوروزی و امین احمدیان به عنوان نفرات اول و دوم انتخابی همراه با نوشاد و نیما عالمیان نفرات اول و دوم رنکینگ جهانی عازم آذربایجان خواهد شد. همچنین از همین ترکیب برای مسابقات قهرمانی جهان در آلمان نیز استفاده خواهد شد.