ترس از نباختن در شان استقلال نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی این تیم در دیدار با پرسپولیس گفت: استقلال باید برای برد به زمین برود و ترس از نباختن در شان این تیم نیست. حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز شنبه ۱۳ آذر با قضاوت موعود بنیادی […]

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی این تیم در دیدار با پرسپولیس گفت: استقلال باید برای برد به زمین برود و ترس از نباختن در شان این تیم نیست.

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز شنبه ۱۳ آذر با قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سبک بازی دو تیم و کیفیت فنی دربی بار دیگر انتقاد کارشناسان، هواداران و پیشکسوتان دو تیم را در پی داشت و بسیاری این موضوع را به ترس از نباختن در دربی مرتبط دانستند.

امیر هاشمی مقدم پیشکسوت استقلال که در کشور هلند زندگی می کند، درباره ارزیابی اش از دربی گفت: برای قهرمانی باید مثل قهرمانان بازی کرد. استقلال باید همیشه برای برد به زمین برود.

وی ادامه داد: ترس از نباختن در شأن استقلال نیست. در مسابقه فوتبال اولین و خطرناکترین حریفت خودت هستی. یک قهرمان واقعی اول در ذهن خود برنده است و سپس در میادین ورزشی.

پیشکسوت استقلال همچنین در واکنش به اینکه این تیم به خاطر موقعیت جدولی محتاط بوده است، گفت: یک مربی خوب وقتی نتیجه بگیرد جدول برایش مهم نیست. اگر مربی به موقعیت خودش نگاه کند، شایسته این پست نیست.