تجلیل از چهره های هنر خوشنویسی در ساری

همزمان با نمایشگاه خوشنویسی 30 هنرمند برگزیده استان مازندران T مراسم تجلیل از چهره های پیشکسوت هنر خوشنویسی در ساری برگزار شد و از 6 هنرمند خوشنویس و یک خوشنویس درگذشته تقدیر شد. گفتنی است نمایشگاه صفحه مشق به مناسبت هفته خوشنویسی در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا شد و در این رویداد […]

همزمان با نمایشگاه خوشنویسی 30 هنرمند برگزیده استان مازندران T مراسم تجلیل از چهره های پیشکسوت هنر خوشنویسی در ساری برگزار شد و از 6 هنرمند خوشنویس و یک خوشنویس درگذشته تقدیر شد.
گفتنی است نمایشگاه صفحه مشق به مناسبت هفته خوشنویسی در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا شد و در این رویداد فرهنگی هنری 30 اثر در قالب رشته های نستعلیق، شکسته، معلی و …. از 30 خوشنویس پیشکسوت و نامدار استان به نمایش در آمد.
همچنین از «علیرضا پاکبین» معاون فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران و پیشکسوت رشته های خوشنویسی و نگارگری ( تذهیب) به خاطر سالها کار و فعالیت جریانساز فرهنگی هنری در کنار استادان « همایون حاج محمد حسینی» « محمد امن زاده» «عبدالحسین جلالی» « ولی الله پارسا نیاکی» «حسین ترقی» و هنرمند فقید« مهدی موظف رستمی» قدردانی شد .
شایان ذکر است که برنامه فوق با همکاری انجمن خوشنویسان ایران، شعبه مرکز استان مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.