تجلیل از نخبه قرآنی مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در منزل زهرا پورطهماسب نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از این نخبه قرآنی تجلیل کرد. به گزارش حرف آنلاین، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در منزل زهرا پورطهماسب نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از این نخبه قرآنی تجلیل کرد.

به گزارش حرف آنلاین، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در منزل زهرا پورطهماسب نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از این نخبه قرآنی تجلیل کرد.

حیدری‌جناسمی با قدردانی از این نخبه قرآنی استان مازندران، اظهار کرد: استان مازندران مهد نخبگان قرآنی و فرهنگی است و با وجود میزبانی از امامزادگان از آن به عنوان دیار علویان در کشور یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی به برکت قرآن کریم، بانوان در مسابقات مختلف شرکت کرده و حائز مقام‌های ملی و بین‌المللی می‌شود، افزود: اوقاف مازندران طی سال‌های اخیر در بخش مسابقات قرآن کریم به صورت ویژه به بخش خواهران توجه کرده و همه ساله شاهد کسب عناوین برتر ملی توسط بانوان قرآنی استان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی استان ضرورت دارد و این انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط نسبت به تجلیل از نخبگان قرآنی مازندران اقدام کنند.
گفتنی است، زهرا پورطهماسب از شهرستان بابلسر در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق حائز مقام نخست کشور شد.

در این دوره از مسابقات، گروه تواشیح یاسین بهشهر در رشته مدیحه سرایی حائز رتبه سوم کشور، علی‌اکبر اصغرنژاد لمراسکی از بهشهر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم حائز رتبه سوم کشور و کمیل هادی‌پور از بابل در رشته حفظ ٢٠جزء قرآن کریم حائز رتبه پنجم شد.