تجليل از بانوان نمونه عفاف و حجاب در نيروگاه نكا

 به مناسبت گراميداشت هفته عفاف و حجاب، از بانوان نمونه عفاف و حجاب نيروگاه شهيدسليمي نكا تجليل شد.    مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا در نشست با بانوان نيروگاه، به نقش محوري زن در خانواده اشاره كرد و گفت: موجب خرسندي است كه بانوان كشور ما علاوه بر مسئوليت سنگين همسرداري و تربيت فرزندان، با […]

 به مناسبت گراميداشت هفته عفاف و حجاب، از بانوان نمونه عفاف و حجاب نيروگاه شهيدسليمي نكا تجليل شد.

   مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا در نشست با بانوان نيروگاه، به نقش محوري زن در خانواده اشاره كرد و گفت: موجب خرسندي است كه بانوان كشور ما علاوه بر مسئوليت سنگين همسرداري و تربيت فرزندان، با حفظ شئونات اسلامي و برخورداري از مهارت‌های لازم در فعالیت‌های اجتماعي حضوري مؤثر دارند و عهده‌دار مسئولیت‌های سنگيني هستند.

محسن نعمتي از حياء و عفتِ نهفته در گوهر وجودي زنان مسلمان به‌عنوان بالاترين فضیلت‌ها یادکرد و گفت: از منظر دين مبين اسلام صدف گران‌سنگ حجـاب، عصاره عفاف، مظهر نجابت و پاک‌دامنی زن و همچون دژي مستحكم حافـظ و نگهبان اين گوهر ارزشمند و از مترقی‌ترین قوانين براي ايجاد امنيت، شكوفايي استعدادها و اثبات توانمندي زنان در جامعه است.

 در اين نشست مشاور مديرعامل در امور زنان و خانواده، ضمن تقدير از حمایت‌های مديرعامل، به تشريح اهداف برگزاري نشست پرداخت. همچنين بانوان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را بيان نمودند و در پايان نعمتي با اهداء ‌لوح تقدير به هاجر برومند مله و سميه اكبري سماكوش از  اهتمام آنان به حفظ حجاب و پاسداشت شعائر ديني تقدير و تشكر نمود.