تبدیل بندر فریدونکنار به منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: با همکاری مطلوب دستگاه های ذیربط،مشکلات مربوط به رسوب کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار تا حدود زیادی کاهش یافته است. به گزارش حرف آنلاین محمد تقی انزان پور در نشست بررسی راهکارهای کاهش رسوب کالا در بنادر که‌ روز گذشته با حضور  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی […]

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: با همکاری مطلوب دستگاه های ذیربط،مشکلات مربوط به رسوب کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار تا حدود زیادی کاهش یافته است.

به گزارش حرف آنلاین محمد تقی انزان پور در نشست بررسی راهکارهای کاهش رسوب کالا در بنادر که‌ روز گذشته با حضور  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و ناظر گمرکات استان در بندر فریدونکنار برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه با همکاری مراجع قضایی و دستگاه های اجرایی ذیربط استان، فرآیند رسوب و ترخیص کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار تا حدود زیادی کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت اسمی سالانه ۱۴ میلیون تنی بنادر شمالی، تشویق صاحبان کالا برای بهره گیری مناسب از این ظرفیت های بالقوه،زمینه ساز رونق و شکوفایی هرچه بیشتر بنادر شمالی و کمک به اقتصاد ملی و منطقه ای خواهد بود.

انزان پور خاطر نشان کرد: در راستای تبدیل بندر فریدونکنار به منطقه ویژه اقتصادی اقدامات و پیگیری های لازم انجام شده که در صورت تصویب، از سوی مراجع ذی صلاح ابلاغ خواهد شد.

در ادامه با حضور سید جابر کریمی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و علی یوسفی منش ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک نوشهر،پیرامون مشکلات و چالش های مربوط به رسوب و فرآیند ترخیص کالا از بندر فریدونکنار بحث و تبادل نظر به عمل آمد.