تامین سوخت جایگزین دستگاهها ، ادارات حساس و نقاط بالادستی

رئیس کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران با تاکید بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع بحرانها ، گفت : در سال 97 به صورت منظم جلسات کارگروه  تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران برگزار می شود . به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی رئیس کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد […]

3

رئیس کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران با تاکید بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع بحرانها ، گفت : در سال 97 به صورت منظم جلسات کارگروه  تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران برگزار می شود .

به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی رئیس کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران  در جلسه کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی که به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری برگزار شد در جمع اعضای جلسه گفت : این کارگروه به منظور ایجاد هماهنگی ، پشتیبانی و پیگیری عملیات اجرایی تشکیل و هدف نهایی آن مدیریت سوخت رسانی در شرایط بحران به گونه ای که سوخت و مواد نفتی در شرایط خاص ، به موقع ، مناسب و ایمن ، تامین شود .

طالبی برطرف کردن بحرانها را نیازمند اقدامات اضطراری ، فوری و فوق العاده دانست و ادامه داد : شرح وظایف اصلی و مدیریت بحران پیش بینی و پیشگیری ، آمادگی ، مقابله وبازسازی و بازتوانی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

وی ادامه داد : دستور کار این نشست بررسی گزارش عملکرد کارگروه در خصوص تامین سوخت شش ماهه اول سال 97 ، پیگیری مصوبات صورت جلسه قبلی ، گزارش اقدامات دستگاهها و ادارات حساس ( بیمارستانها ، جهاد کشاورزی ، دانشگاهها و .. ) و حفظ آمادگی مواجهه با شرایت آب و هوایی ناپایدار است .

در ادامه عباس فندرسکی دبیر کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان مازندران  با اشاره به اهمیت برگزاری این نشستها و قرائت صورت جلسه قبل ، بیان کرد : دستگاهها و ادارات حساس و نقاط صعب العبور و بالادستی پیش از موعد سوخت مورد نیاز خود را به عنوان جایگزین سوخت اصلی به مدت دو ماه ذخیره داشته باشند .

در پایان جلسه هر یک از اعضائ کارگروه مشکلات و نقطه نظرات در خصوص تامین سوخت را بیان و در مورد آن تبادل نظر کردند .